אא

כל טיסות דלתא איירליינס לת״א מבוטלות לפחות עד ה-30 באפריל: ״עוקבים אחר המצב הביטחוני באזור״

כזכור חברת התעופה האמריקאית שהפעילה טיסות לארץ מאטלנטה, בוסטון וניו יורק השעתה את כל טיסותיה לישראל ב-10 באוקטובר 2023

 דלתא איירליינס. צילום: Shutterstock דלתא איירליינס. צילום: Shutterstock

חברת התעופה האמריקאית דלתא אייר ליינס מאריכה את השעיית כל טיסותיה לישראל עד ה-30 באפריל 2024.

כזכור, מיד לאחר פרוץ ״מלחמת חרבות ברזל״  ולאור המצב הביטחוני בישראל החברה הודיעה כי תשעה את טיסותיה לארץ עד ה-30 באוקטובר 2023,  מאוחר יותר החברה הודיעה תחילה כי תאריך את השעיית הטיסות לתל אביב עד ה-29 בנובמבר, ובהמשך עדכנה את המועד עד ה-5 בפברואר והדגישה ״כי היא עוקבת אחר ההתפתחויות בישראל ותתאים את לוח הטיסות למצב הביטחוני.״

דלתא אייר ליינס הפעילה טיסות בקווים מתל אביב עד אל ומ- ניו יורק ל-JFK, אטלנטה (ATL) ובוסטון (BOS). כאמור כל הקווים יישארו מושעים עד ה-30 באפריל 2024. 

בחברה מציינים כי נוסעי דלתא אייר ליינס, יקבלו הודעות באמצעות אפליקציית Fly Delta לפי פרטי התקשרות הרשומים בהזמנה שלהם. החברה מדגישה כי ניתן להזמין טיסות בחברות התעופה השותפות של דלתא אייר ליינס באתר הבית -delta.com ובאמצעות מוקדי ההזמנות. 

בהודעה שפרסמה החברה היא מציינת כי היא עוקבת באופן רציף אחר ההתפתחויות הביטחוניות באזור ותעדכן את לקוחותיה על סמך הנחיות אבטחה ודוחות מודיעין, כולל ההמלצות של מחלקת המדינה האמריקאית לגבי האזור.

כפי שפורסם בפספורטניוז, דלתא אייר ליינס ואל על השיקו בסוף שנת 2023, הסכם קוד שייר (Codeshare) ארוך טווח המאפשר טיסות המשך ללקוחות הטסים בין ישראל ליבשת אמריקה להמראות החל מ-1 בינואר 2024 והטבות הדדיות למועדוני הלקוחות של שתי החברות, כולל האפשרות לצבור ולממש מיילים/נקודות של SkyMiles או "הנוסע המתמיד" בטיסות החברה השותפה.

במסגרת ההסכם, לקוחות דלתא יוכלו לטוס מצפון אמריקה לתל אביב בטיסות ישירות של אל על מנמלי התעופה JFK ניו יורק, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי ופורט לודרדייל. הקוד של אל על (LY) יתווסף לטיסות שמפעילה דלתא מתל אביב לארה"ב כשיחודשו, כמו גם לכ-280 טיסות המשך דרך נמלי התעופה המרכזיים של דלתא בארה"ב ב-JFK ניו יורק, אטלטנה, בוסטון ולוס אנג'לס, למגוון יעדים, בהם וושינגטון, סן פרנסיסקו, לאס וגאס, סיאטל, דאלאס וטורונטו.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסdeltaדלתאדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: