אא

היכון, הכן, טוס: טיסה ללרנקה החל מ-54 יורו ושובר הנחה ל-100 המזמינים הראשונים

חברת התעופה הקפריסאית שהודיעה על חידוש הטיסות לת"א החל מה-25 בינואר, יוצאת במבצע מיוחד בו היא מציעה מחיר מיוחד ובנוסף גם שובר הנחה לטיסה הבאה ל-100 הלקוחות הראשונים שירכשו כרטיס באתר החברה. ומה לגבי התאריכים?

TUS. צילום: אלעד ויינשטיין TUS. צילום: אלעד ויינשטיין

TUS Airways במבצע מיוחד לרגל חידוש הטיסות לישראל

חברת התעופה הקפריסאית שהודיעה על חידוש פעילותה בישראל יוצאת במבצע מיוחד בו היא מציעה 40% הנחה על הטיסות מת"א ללרנקה במחיר התחלתי של 54 יורו לכיוון כולל מיסים. בנוסף, מציעה החברה ל-100 הלקוחות הראשונים שירכשו כרטיס טיסה באתר החברה, שובר הנחה של 50 אירו לטיסה הבאה.

המבצע תקף לטיסות שימריאו עד ה-30 במרץ 2024, למזמינים עד 4 בפברואר 2024.

בחברה מציינים כי "מכירת ינואר" זו נועדה לציין את חידוש השירותים של TUS Airways מישראל לקפריסין החל מה-25 בינואר 2024 ולספק אפשרות נוחה ליהנות מחופשת התרעננות באי קפריסין, כמו גם הזדמנות לבקר חברים ומשפחה או ליהנות ממגוון אפשרויות הקולינריה וחיי הלילה התוססים בעיר לימסול.

כזכור, החברה הפסיקה לטוס לישראל ב-4 בנובמבר 2023 בעקבות החלטת חברות הביטוח לבטל את כיסוי סיכוני המלחמה לגבי טיסות לישראל וכעת כאמור חוזרת לנתב"ג במתכונת של 3 טיסות שבועיות בקו תל אביב-לרנקה. הטיסות יפעלו בימי ראשון, שני וחמישי עם לוח זמנים המתאים לנוסעים עסקיים ולמעוניינים בחופשת סופ"ש בקפריסין.

הטיסות יופעלו בתחילה בתדירות של 3 פעמים בשבוע כאמור, אך בכוונת חברת התעופה להגדיל את הטיסות ליומיות בהקדם האפשרי. הטיסות יופעלו על ידי מטוסי האיירבוס A320 של החברה.

*מבצע השוברים תקף בטיסות עד סוף יוני 2024. השוברים יונפקו עד ה-31 בינואר 2024.

לרנקה. צילום: פספורטניוזלרנקה. צילום: פספורטניוז

לימסול. צילום: פספורטניוזלימסול. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Tus AirwaysTUS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: