אא

היום: TUS חוזרת לישראל בקו תל אביב-לרנקה

אחרי החזרה של אייר פראנס: חברת התעופה הקפריסאית חוזרת לנתב"ג עם שלוש טיסות שבועיות, בימים ראשון, שני וחמישי. לרגל החזרה: מבצע הנחות. כל הפרטים

TUS. צילום: יחצ TUS. צילום: יחצ

חברת תעופה נוספת חוזרת לישראל. אחרי חזרתה המתוקשרת של אייר פראנס אתמול, חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways מחדשת את טיסותיה לישראל וממנה החל מהיום, 25 בינואר. 

לרגל חזרתה, החברה יצאה במבצע מיוחד בו היא מציעה 40% הנחה על הטיסות מתל אביב ללרנקה במחיר התחלתי של 54 יורו לכיוון כולל מיסים. המבצע תקף לטיסות שימריאו עד 30 במרץ 2024, למזמינים עד 4 בפברואר 2024.

החברה הפסיקה לטוס לישראל ב-4 בנובמבר בעקבות החלטת חברות הביטוח לבטל את כיסוי סיכוני המלחמה לטיסות לישראל, אך בניגוד לאחרות המשיכה והפעילה לאורך זמן רב יותר את הטיסות ולא ביטלה אותן עם ימיה הראשונים של המלחמה.

כעת החברה חוזרת לנתב"ג במתכונת מצומצמת יחסית, 3 טיסות שבועיות בקו תל אביב-לרנקה. הטיסות יפעלו בימי ראשון, שני וחמישי עם לוח זמנים המתאים לנוסעים עסקיים ולמעוניינים בחופשת סופ"ש בקפריסין. בכוונת חברת התעופה להגדיל התדירות לטיסות יומיות ואף להפעיל קווים נוספים. הטיסות הנוכחויות יופעלו באמצעות מטוסי האיירבוס A320 של החברה. 

פיליפ סונדרס, סמנכ"ל המסחר הראשי של TUS Airways: "שמחים לחדש את הטיסות לתל אביב וממנה, אחד השווקים החשובים ביותר שלנו. תמיד היינו מחויבים לשרת את תל אביב ולחדש את הטיסות כשהתנאים יאפשרו לעשות זאת. קפריסין האהובה על ישראלים נגישה כעת אפילו יותר ואנחנו מחכים לקדם בברכה את הנוסעים אל גן העדן הים תיכוני".

כזכור, באחרונה פרסמנו כי קבוצת התיירות והתעופה קווי חופשה נכנסת להשקעה בחברת ב-TUS Airways, שהיא חברת בת של גלובל כנפיים ליסינג ואיש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley (מחזיק ב-50.1%). תשקיע 3 מיליון דולר ב-TUS Airways תמורת כ-33% ממניותיה. 

לאחר השלמת העסקה, יחזיקו כל אחד מהמשקיעים (כאמור גלובל ליסינג, Woolley וקווי חופשה) בחלקים שווים ב-TUS. כמו כן, במסגרת העסקה קווי חופשה תיקח חלק מהותי בניהול השוטף ויישום האסטרטגיה של TUS. זאת ועוד, במסגרת העסקה לקווי חופשה יש אופציה לתקופה של 4 שנים לרכישת המניות של שותפיה בחברת התעופה הקפריסאית ולהפוך להיות בעלת שליטה יחידה בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Tus Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: