אא

Bienvenue Air France: ענקית התעופה מצרפת חזרה לישראל

אחת החברות הגדולות והפעילות בנתב"ג חזרה לארץ. אחרי שעצרה טיסותיה לנתב"ג עם תחילת המלחמה, טיסת אייר פראנס נחתה סמוך לשעה 14:00 בנתב"ג עם מטוס הדגל AIRBUS A350. מנהל החברה בארץ: "שמחים להניע מחדש את הקו". רוצים לטוס גם? יש הטבה מפנקת בכתבה

אייר פראנס A350 נתב"ג בן גוריון אייר פראנס A350 נתב"ג בן גוריון

טיסה AF962 של אייר פראנס מנמל התעופה שארל דה גול בפריז לנתב"ג נחתה בשעה 14:00 לערך בישראל, אחרי שהמריאה ב-10:15 (שעון ישראל) מפריז.

אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס-KLM בישראל אמר כי "אנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס לישראל וממנה עם מטוס האיירבוס A350 בעל מחלקות היוקרה - הביזנס והפרימיום.

"אנו ערים לאילוצי הנוסעים בתקופה זו והקושי בתכנון ובהתחייבות לנסיעות בימים אלו, ולכן החלטנו להגמיש את תנאי השינוי וההחזרים עבור הזמנות לחודשים ינואר עד מרץ 2024. בהתאם לסוג הכרטיס, הנוסעים יוכלו לשנות את מועד טיסתם, להגיש בקשה להחזר או לקבל שובר כספי לשימוש עתידי, ובתנאי שביטלו את הזמנתם טרם טיסתם - עד יום לפני ההמראה, בהתאם לתנאים המפורסמים באתר ואצל סוכני הנסיעות".

צילום: AIR FRANCE יחסי ציבורצילום: AIR FRANCE יחסי ציבור

אייר פראנס, כמו חברות אחרות, הפסיקה לטוס לישראל זמן קצר לאחר פרוץ המלחמה ותפעיל מעתה שלוש טיסות שבועיות בשלב ראשון, הרחק מהתדירויות בימי השיא לפני המלחמה.

עם זאת, בהמשך צפויה להרחיב את הפעילות בישראל, בהתאם למצב הביטחוני ולאפשרות לעשות כן. הטיסות יוצאות מפריז ב-08:55 שעון פריז, והנחיתה בנתב"ג בשעה 14:10; היציאה מתל אביב בשעה 15:55 והנחיתה בפריז בשעה 19:40.

לרגל החזרה יוצאת אייר פראנס במבצע לטיסות מישראל (לכל יעד, לא רק לצרפת) -  קופון הנחה של 88$ לשימוש בעת ההזמנה. הקופון הוא AFILTRAVEL. הקופון בתוקף להזמנות עד 16 בפברואר ליציאות מתל אביב עד סוף מרץ 2024.

מטוס מהחלומות 

אייר פראנס מפעילה בקו את מטוס הדגל AIRBUS 350 החדיש, ובו שלוש מחלקות: מחלקת העסקים, מחלקת הפרימיום אקונומי ומחלקת התיירים. 

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

מחלקת הפרימיום נפרדת ממחלקת התיירים, עם שירות משודרג, מושב שניתן להטייה עד 130 מעלות, אפשרות למשלוח שתי מזוודות עבור כל נוסע, אוכל גורמה ועוד.

מחלקת העסקים של אייר פראנס (צילום: AIR FRANCE)מחלקת העסקים של אייר פראנס (צילום: AIR FRANCE)

במחלקת העסקים של ה-A350 מושבי מיטה שטוחים לחלוטין (180 מעלות), חציצה מלאה בין הנוסעים לפרטיות מירבית, תפריט שיצרו שפים זוכי כוכבי מישלן, מבחר יינות ושמפניות יוקרתי ועוד.

מחלקת הפרימיום (צילום: AIR FRANCE)מחלקת הפרימיום (צילום: AIR FRANCE)

מאייר פראנס נמסר: "החברה מחדשת את טיסותיה בין פריז - דה גול לתל אביב עם שלוש טיסות בשבוע בימי רביעי, חמישי וראשון. בטיחות הנוסעים והצוותים עומדים בראש סדר העדיפויות של החברה, שעוקבת באופן שוטף אחר המצב באזור על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות הטיסה."

יצוין כי חברת התעופה KLM ההולנדית, השותפה לאייר פראנס בקבוצת התעופה, לא מחדשת נכון לרגע זה את טיסותיה לישראל.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסאייר פראנס KLMנמל שארל דה גול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: