אא

לקראת החזרה לישראל: אייר פראנס מגמישה את תנאי הביטולים וההחזרים

עד לחודש מרץ 2024, תאפשר ענקית התעופה הצרפתית שחוזרת השבוע לנתב״ג לשנות את מועד הטיסה או להגיש בקשה להחזר, בהתאם לסוג הכרטיס, עד יום לפני ההמראה

מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן

ענקית התעופה הצרפתית, אייר פראנס, מעדכנת כי עם החזרת הטיסות לישראל השבוע ובעקבות המצב השורר בארץ, החליטה החברה להגמיש את תנאי הביטול וההחזרים עד לחודש מרץ 2024.

כזכור, אייר פראנס הודיעה בתחילת החודש כי תחזור להפעיל את הקו בין פריז לתל אביב החל מיום רביעי הקרוב (24.1). החברה תבצע 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, רביעי, וחמישי ואף תציב את מטוס הדגל AIRBUS A350 על הקו. כל מה שצריך לדעת על טיסות החברה והמטוס המפנק.

בהודעת החברה נרשם: ״אנו ערים לאילוצי הנוסעים בתקופה זו והקושי בתכנון ובהתחייבות לנסיעות בימים אלו, החלטנו להגמיש את תנאי הביטול וההחזרים במהלך חודשי ינואר עד מרץ 2024 המאפשרים לסייע בהתאם לצרכי הנסיעה של כל אחד מלקוחותינו״.

לפי המדיניות החדשה שתחול עד מרץ, הנוסעים יוכלו לשנות את מועד טיסתם או להגיש בקשה להחזר, בהתאם לסוג הכרטיס, ובתנאי שביטלו את הזמנתם טרם טיסתם, עד יום לפני ההמראה.

המדיניות בתוקף עבור:
- טיסות במטוס האיירבוס 350-900
- לקוחות עם כרטיסי טיסה של אייר פראנס מ/אל תל אביב, ישראל
- תקופת נסיעה מה-24.1.2024 עד וכולל 30.3.2024
- תאריך הנפקת הכרטיס המקורי: החל מה-9.1.2024  
- כרטיסי FLEX יאפשרו שינוי מועד הטיסה (באותה מחלקה) ו / או החזר כספי ללא דמי שינוי או ביטול.
- שאר סוגי הכרטיסים: יאפשרו שינוי מועד הטיסה (באותה מחלקה) ללא דמי שינוי או ביטול – החזר בשובר זיכוי (EMD) בלבד ללא דמי ביטול.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: