אא

השעות, המחלקות והפינוקים: לקראת חזרת Air France לישראל

רגע לפני שחברת התעופה הצרפתית חוזרת להפעיל את הקו מתל אביב לפריז, ריכזנו עבורכם כל מה שצריך לדעת על טיסות החברה והמטוס המפנק

אייר פראנס אייר פראנס

אחרי הודעת אייר פראנס על חזרתה להפעלת הקו בין פריז לתל אביב בעוד שבועיים, וההודעה על הצבתו של מטוס הדגל AIRBUS A350 על הקו, החברה מפרסמת את פרטי הטיסות המלאים.

צילום: AIR FRANCEצילום: AIR FRANCE

אייר פראנס תבצע 3 טיסות שבועיות בימים ראשון, רביעי, וחמישי. עבור כולן היציאה מפריז תהיה בשעה 08:55 והנחיתה בנתב"ג בשעה 14:10; היציאה מתל אביב בשעה 15:55 והנחיתה בפריז בשעה 19:40.

לרגל החזרה לתל אביב החברה פרסמה הבוקר את מחירי הטיסות במחלקת התיירים (כולל טרולי עד 12 ק"ג).

יינות, מנות שף ומיטות שטוחות

במחלקת הפרימיום אקונומי יחלו מחירי הכרטיסים ב-855$ לטיסת הלוך ושוב. המחלקה נפרדת ממחלקת התיירים עם שירות משודרג, מושב שניתן להטייה עד 130 מעלות, אפשרות למשלוח שתי מזוודות עבור כל נוסע, אוכל גורמה ועוד.

מחלקת הפרימיום (צילום: AIR FRANCE)מחלקת הפרימיום (צילום: AIR FRANCE)

מחירי הכרטיסים במחלקת העסקים מתחילים ב-1165$ עם מושבי מיטה שטוחים לחלוטין (180 מעלות), חציצה מלאה בין הנוסעים לפרטיות מירבית, תפריט שיצרו שפים זוכי כוכבי מישלן, מבחר יינות ושמפניות יוקרתי ועוד.

מחלקת העסקים (צילום: AIR FRANCE)מחלקת העסקים (צילום: AIR FRANCE)

אלון נטע, המנהל המסחרי של החברה בישראל: "אנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס לישראל עם מטוס האיירבוס A350-900 המאפשר יותר נוחות, מקום ופרטיות לקהל הישראלי עם מחירים אטרקטיביים לפריז בכל המחלקות".

מנות שפים במחלקת העסקים (צילום: SHUTTERSTOCK)מנות שפים במחלקת העסקים (צילום: SHUTTERSTOCK)

בהודעת החברה הרשמית נכתב עוד: "אייר פראנס מזכירה שבטיחות הלקוחות והצוותים שלה היא בראש סדר העדיפויות המוחלטות שלה. חברת התעופה עוקבת באופן שוטף אחר המצב הגיאופוליטי באזורים המשרתים ומעלים על ידי מטוסיה על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות טיסה, מערכות המידע וההזמנות עודכנו בהתאם ופתוחות להזמנות החל מהיום״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספרימיום אקונומימחלקת עסקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: