אא

גרמניה בדרך לשביתת הרכבות הממושכת בהיסטוריה

איגוד נהגי הרכבות הגרמני ישבית את תנועת הרכבות למשך 6 ימים - פרק הזמן הממושך ביותר אי פעם. אם לא יגיעו להסכמה בדבר תנאי העסקתם יחלו הנהגים להשבית את רכבות המטען כבר מחר

דויטשה באן (צילום: SHUTTERSTOCK) דויטשה באן (צילום: SHUTTERSTOCK)

לתשומת לב הנוסעים לגרמניה: איגוד נהגי הרכבות במדינה הכריז על שביתה בת שישה ימים בתנועת הרכבות בכל רחבי גרמניה, מיום רביעי 24 בינואר ועד יום שני 29 בינואר, כולל כל סוף השבוע.

הנהגים מוחים על תנאי העסקתם לרבות על שכרם, ואם לא יימצא פתרון והשביתה אכן תצא לפועל תהיה זו השביתה הארוכה בתולדות גרמניה המודרנית.

שביתת רכבות בגרמניה (צילום: SHUTTERSTOCK)שביתת רכבות בגרמניה (צילום: SHUTTERSTOCK)

לשביתה תהיה השפעה דרמטית על כלל הפעילות התחבורתית בכל רחבי גרמניה כולל התעופתית, ולרבות בסוף השבוע הקרוב. חברת דויטשה באן (DB) המפעילה את הרכבת בגרמניה פרסמה הודעה מיוחדת בה נכתב כי "החברה מצטערת מאוד על כך שתכנוני הנסיעה של מיליוני מטיילים נתונה לשביתות תכופות".

במהלך שביתת הרכבות האחרונה בגרמניה, בנובמר האחרון, דויטשה באן סיפקה שירות רכבות מופחת אך לא ביטלה לחלוטין את תנועת הרכבות באמצעות פעילות חירום שביכולתה להוציא אל הפועל. גם כעת, החברה צפויה להפעיל רכבות בעיקר בינעירוניות תחת פקודת החירום, ולנוסעים מומלץ לשריין מקומות מראש. מחזיקי כרטיסים לימים בהמשך השבוע יכולים להקדים את נסיעתם להיום ולמחר, לפני תחילת השביתה.

בכל מקרה מומלץ להתעדכן באתר או באפליקציית DB לפני תכנון נסיעה ברכבות, בכל גרמניה, בשבוע הקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבותגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: