אא

לראשונה מאז פרוץ המלחמה: משרד התיירות חוזר היום (ד׳) להציג בירידים בינלאומיים

שר התירות חיים כץ, יחנוך היום (ד׳) את הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם לשוק דוברי הספרדית - FITUR. כמו כן, השר יפגש עם שרים מקבילים, חברות תעופה זרות וסוכני תיירות מובילים מספרד ודרום אמריקה

ישראל ביריד התיירות ITB בברלין (צילום: עמית קוטלר) ישראל ביריד התיירות ITB בברלין (צילום: עמית קוטלר)

משרד התיירות חוזר לירידים הבינלאומיים.

בצל המלחמה ולראשונה מאז ה-7 באוקטובר, משרד התיירות ייקח היום (ד׳) חלק ביריד התיירות הגדול ביותר בעולם לשוק דוברי הספרדית, הכולל את ספרד ועשרות מדינות לטינו-אמריקאיות.

יריד התיירות FUTUR נפתח באירוע במעמד מלך ספרד, פיליפה השישי, ובהשתתפות 33 שרי תיירות. עוד במסגרת היריד, השר חיים כץ ייפגש עם שרים מקבילים, חברות תעופה זרות וסוכני תיירות מובילים מספרד ודרום אמריקה. 

ביריד יקחו חלק קרוב ל-8,500 מציגים מ-130 מדינות שונות, כאשר צפויים להגיע מעל ל-220,000 מבקרים. משרד התיירות מזהה פוטנציאל לא ממומש בשוק הלטיני, כאשר בשנת 2023 נכנסו מאות אלפי תיירים לישראל מאמריקה הדרומית וממקסיקו. ההוצאה הממוצעת לאדם (לא כולל טיסה) הינה 1,950 דולר לביקור.

נזכיר כי בתחילת החודש דיווחנו על כך שבכוונת משרד התיירות לחזור ולהציג את ישראל בעולם, בסימן ״היום שאחרי״, בירידי תיירות שונים בעולם וביניהם גם יריד התיירות הגדול בעולם ITB בחודש מרץ בברלין. 

שר התיירות, חיים כץ: "התבשרנו אתמול בבשורה קשה. אני שולח תנחומים למשפחות הנופלים בהגנה על מדינת ישראל והזכות שלנו לחיות בשקט בארצנו. אחת המטרות של האויב היא לפגוע בכלכלת ישראל ובתדמיתנו בעולם - אסור לאפשר זאת. לאחר שנעדרנו מהיריד בלונדון, שהתקיים בסמוך לפרוץ המלחמה, אנו שבים להציג את הייחודיות והיופי של ארצנו. כך נוכל לשמר את תשתית השיווק ולהתאושש במהירות ביום שאחרי. בפגישות שאקיים עם שרים מקבילים וגורמים בתעשיית התיירות העולמית, אפעל לחיזוק השותפות בין ישראל לבין מדינות אירופה ואמריקה הלטינית".

הביתן הישראלי - בגודל 400 מ"ר, עוצב מחדש. השנה יציגו בו עשרות גופי תיירות ישראלים, וביניהם: רשתות בתי מלון, מארגני תיירות נכנסת, חברות תעופה ואתרי תיירות. באחת האטרקציות בביתן, יוכלו המבקרים להדפיס לעצמם על חולצה, תמונה ממגוון נופי ישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התיירותחיים כץתיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: