חוזרים להציג את ישראל בעולם: כך ינסו למכור את "היום שאחרי" לתיירים מחו"ל
משרד התיירות חוזר לפעילות ויקח חלק, לראשונה מאז פרוץ המלחמה, ביריד תיירות בינלאומי. גם אל על צפויה להשתתף. משרד התיירות צפוי לקחת חלק גם ביריד התיירות הגדול בעולם ITB בחודש מרץ בברלין
מנסים לראות את הסוף: לראשונה מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, משרד התיירות ייקח חלק ביריד תיירות בינלאומי. לפספורטניוז נודע כי למרות ביטול ההשתתפות של ישראל בחודש נובמבר ביריד התיירות WTM בלונדון, המשרד מתכוון לקחת חלק ולא לבטל את השתתפות המדינה ביריד התיירות FUTUR שיתקיים בסוף החודש במדריד.
המשימה של המשרד הישראלי בבירת ספרד תהיה קשה במיוחד, כאשר היעד הוא לנסות ולהתחיל למכור את ישראל כיעד ביום שאחרי המלחמה, בזמן שככל הנראה (למרבה הצער) המלחמה לא צפויה להסתיים לפני סוף החודש, וכשברקע נמצאים הנתונים הנמוכים במיוחד של כניסות תיירים לישראל עקב המלחמה המתמשכת.
את המשימה ינסו לצלוח באמצעות ניסיון לשדר "עסקים כרגיל" ולהבליט, עם כל הקושי שבדבר, את יתרונותיה התיירותיים של המדינה כפי שנעשה בשנים האחרונות.
על פי תוכניית הכנס, בין המשתתפים הנוספים הצפויים נמצא ביתן של חברת התעופה אל על, של מלונות אפריקה ישראל, מלונות פרימה ועוד.
בנוסף, משרד התיירות מתכוון ומתכונן להשתתפות ביריד התיירות הגדול בעולם, ITB שיתקיים בחודש מרץ בברלין.
בתוך כך, יריד התיירות הישראלי IMTM שנדחה אמור להתקיים בתל אביב ב-3-4 באפריל.