אא

‎"גאים מאוד להיות כאן": קברניט אייר פראנס ומנהל החברה בישראל מברכים אחרי החזרה לארץ

חברת הדגל של צרפת נחתה שוב בישראל אחרי שלושה חודשי הפסקה מאז תחילת המלחמה. קברניט הטיסה בשיחה עם פספורטניוז: "שמחים וגאים לחזור לתל אביב". מנהל החברה בישראל: "שמח לחזור עם מטוס הדגל של החברה, אנחנו קשובים לשוק"

אייר פראנס בישראל  (צילום: פספורטניוז) אייר פראנס בישראל (צילום: פספורטניוז)

שלום תל אביב, אני קברניט הטיסה הראשונה שחוזרת לתל אביב. אנחנו גאים מאוד ושמחים מאוד לחזור לכאן". כך אומר קברניט טיסה AF962 שנחתה לפני זמן קצר בנתב"ג, שלושה חודשים אחרי הפעם האחרונה שזה קרה. צפו בברכות של קברניט הטיסה ואלון נטע, המנהל המסחרי של אייר פראנס-KLM בישראל:

אלון נטע, המנהל המסחרי של אייר פראנס-KLM בישראל אמר לפספורטניוז עם נחיתת המטוס: "אנחנו מאוד שמחים להיות כאן היום עם הנחיתה של ה-AIRBUS A350-900 בישראל ובתל אביב. מטוס הדגל של החברה שלנו חוזר עם מחלקות הפרימיום והביזנס, מחלקות היוקרה של אייר פראנס-KLM".

מטוס אייר פראנס, היום בנתב''ג (צילום: באדיבות אייר פראנס)מטוס אייר פראנס, היום בנתב''ג (צילום: באדיבות אייר פראנס)

עוד הוסיף אלון נטע כי "אנחנו עוקבים אחרי השוק ונגדיל תדירויות טיסה בהתאם לביקושים כמובן, ואנחנו מועדים לסביבה העסקית ולצורך של הנוסעים שלנו לשנות את התאריכים. אנחנו מאפשרים כרגע לכל הנוסעים שלנו לשנות תאריכים ותנאי כרטיסים עד סוף מרץ 2024.

צוות אייר פראנס המסחרי והתפעולי בישראל (צילום: באדיבות אייר פראנס)צוות אייר פראנס המסחרי והתפעולי בישראל (צילום: באדיבות אייר פראנס)

לרגל החזרה יוצאת אייר פראנס במבצע לטיסות מישראל (לכל יעד, לא רק לצרפת) - קופון הנחה של 88$ לשימוש בעת ההזמנה. הקופון הוא AFILTRAVEL. הקופון בתוקף להזמנות עד 16 בפברואר ליציאות מתל אביב עד סוף מרץ 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסנתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: