אא

היישר מהעתיד: כך נראה הטרקלין הממותג הראשון של oneworld

ברית חברות התעופה הכוללת בין היתר את אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייז, קתאי פסיפיק וקטאר איירווייז, פתחה את הטרקלין הממותג הראשון שלה בסיאול. העיצוב מוגדר כ"עתידני ויוקרתי". כך זה נראה

טרקלין ONE WORLD בסיאול (צילום: ONE WORLD) טרקלין ONE WORLD בסיאול (צילום: ONE WORLD)

נמל התעופה אינצ'ון מתחדש בטרקלין חדש ונוצץ. ברית חברות התעופה oneworld, שעד היום לא החזיקה בטרקלין ממותג כפי שיש למתחרתה star alliance, חושפת את הטרקלין הראשון שלה אי פעם, בסיאול. הטרקלין נפתח בשיתוף swissport.

צילום: ONE WORLDצילום: ONE WORLD

הטרקלין החדש הממוקם בטרמינל 1 באינצ'ון, לא יותר מעשר דקות הליכה משערי היציאה הרחוקים ביותר של חברות התעופה שבברית, משתרע על פני שטח של 555 מ"ר והוא יכול לארח עד 148 איש בו זמנית.

צילום: ONE WORLDצילום: ONE WORLD

הטרקלין החדש פתוח מדי יום בין 7:30-23:45 (מלבד שני ושבת, אז הוא נפתח מוקדם יותר ב-4:30 בבוקר), עבור לקוחות זכאים של חברות התעופה ובעלי מעמד מתאים היוצאים מסיאול בטיסות oneworld, כמו גם נוסעי מחלקות עסקים ומחלקה ראשונה בטיסות הברית, ללא קשר למעמדם.

צילום: ONEWORLDצילום: ONEWORLD

בטרקלין מספר גדול של אזורים ופינות ישיבה עם חללים מרגיעים, פרטיים או משותפים ואפשרויות קולינריות רחבות. "פרשנות חדשה של יוקרה, עם טוויסט עתידני", כך מגדירים ב-oneworld את העיצוב ומוסיפים כי תאורת האווירה משתנה בטרקלין כל העת בהתאם לשעות היום.

צילום: ONE WORLDצילום: ONE WORLD

בנמל התעופה אינצ'ון פועלות שבע חברות בברית התעופה oneworld: אמריקן איירליינס, קתאי פסיפיק, פינאייר, מלזיה איירליינס, קוואנטס האוסטרלית, קטאר איירווייז וסרילנקן איירליינס. אלה מפעילות כ-60 טיסות שבועיות לסיאול, ל-900 יעדים.

גרהרד גירקינגר, סגן נשיא oneworld: "לרגל 25 שנה להיווסדה של oneworld אנו גאים להפליא לפתוח את חווית הטרקלין הראשונה הממותגת שלנו עבור לקוחות חברות התעופה שלנו.

צילום: ONEWORLDצילום: ONEWORLD

עוד הוסיף סגן נשיא הברית כי מדובר בטרקלין ראשון מבין כמה עתידיים שאמורים להיפתח בנמלי תעופה נוספים בעתיד.

צילום: ONE WORLDצילום: ONE WORLD

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרקלין עסקיםטרקליןסיאולדרום קוריאהקוריאה הדרומיתONE WORLD

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: