אא

בעקבות התדרדרות היחסים: אל על מבטלת את הקו לדרום אפריקה

בצל פנייתה של דרום אפריקה לבית הדין בהאג נגד ישראל, אל על תבטל את קו הטיסות ליוהנסבורג. מאל על נמסר כי: "בעקבות ירידה בביקושים - אל על תשהה את פעילותה בקו״

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

בעקבות המלחמה: אל על מבטלת את הקו לדרום אפריקה.

לאור פנייתה של דרום אפריקה לבית הדין בהאג, שהובילה להתדרדרות היחסים עם המדינה וירידה בביקוש לטיסות בקו זה, חברת התעופה הישראלית תשהה את טיסותיה בקו תל אביב- יוהנסבורג.

נזכיר כי ישראל דחתה בשאט נפש את עלילת הדם של דרום אפריקה בפנייתה לבית הדין הבינ״ל לצדק (ICJ). על פי הודעת משרד החוץ, ‏טענת דרום אפריקה משוללת יסוד עובדתי ומשפטי ומהווה ניצול שפל וזילות של בית הדין. 

מאל על נמסר כי: "בעקבות ירידה בביקושים - אל על תשהה את פעילותה בקו יוהנסבורג החל מסוף מרץ 2024. זאת בעקבות המצב הביטחוני הנוכחי בו נרשמת ירידה משמעותית בביקושים בקרב הנוסעים הישראלים ליעדים שונים, ביניהם יוהנסבורג שבדרום אפריקה. השהיית הטיסות בקו תתבצע על מנת להתאים את תמהיל היעדים לביקושים. כלל הנוסעים שטיסותיהם יבוטלו, יעודכנו על כך ויתאפשרו מספר חלופות שהנוסעים יוכלו לבחור בינהן. השהיית הקו ליוהנסבורג תאפשר הרחבת פעילות ליעדים הקיימים, לצד בחינת אפשרויות ליעדים חדשים."

עוד נזכיר כי גם התדרדרות היחסים עם טורקיה בעקבות המלחמה גרמה להוראת המל"ל כי יש להתפנות משם מיד ובתוך כך הטיסות לשם בוטלו בעקבות המצב הביטחוני.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדרום אפריקהטורקיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: