אא

מהמרת על אתונה: יונייטד מתגברת את הקישור בין בירת יוון לארה"ב

ענקית התעופה האמריקאית מכריזה על קו חדש בין אתונה לשיקגו. הקו בין אתונה לניוארק יתוגבר וייפתח מוקדם מהצפוי. ואילו עוד קווים יתווספו לרשת של חברת התעופה בקיץ 2024?

יונייטד (צילום: UNITED) יונייטד (צילום: UNITED)

אתונה על המפה. חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס, הודיעה בסוף השבוע על פתיחת קו עונתי יומי בין נמל התעופה של אתונה לבין שיקגו, החל מ-24 במאי. הקו עדיין כפוף לאישור הרשויות.

הטיסה החדשה בקו אתונה-שיקגו, תביא לגידול של כ-25% בקווים שבין אתונה לארצות הברית בשנת 2024. טיסות ההלוך מאתונה ייצאו ב-12:45 וינחתו בשעה 16:25 בשיקגו. טיסות החזור משיקגו ייצאו ב-16:35 וינחתו ב-10:50. הטיסות יתבצעו במטוסי דרימליינר 787-8 עם 28 מושבים במחלקת העסקים, מושבי מחלקת פרימיום ומושבי מחלקת תיירים.

שיקגו. צילום: shutterstockשיקגו. צילום: shutterstock

הטיסה החדשה לשיקגו מתווספת לקווים האחרים של יונייטד מאתונה שייפתחו מוקדם יותר מבשנים קודמות. הקו לניו יורק (ניוארק) ייפתח ב-31 במרץ, והקווים לוושינגטון ולדאלאס ב-15 באפריל.

הרחבת פעילות יונייטד איירליינס בקיץ הקרוב תכלול גם קווים ישירים בין ברצלונה לסן פרנסיסקו ותגבור הקווים מרומא ומבריסל.

מרסל פוקס, יונייטד איירליינס: "אנחנו נרגשים להכריז על הרחבה נוספת של הקווים שלנו מיוון לארה"ב עם שירות עונתי חדש בקיץ. הלקוחות שלנו ביוון יכולים ליהנות ממגוון גדול יותר של אפשרויות חיבור לעוד 114 יעדים ברחבי ארצות הברית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסיונייטדunitedאתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: