אא

גידול ממוצע של 20% בדרישה לדירות Airbnb באירופה ב-2023

מחקר שבדק את שוק השכירויות לטווח קצר מצא כי נתוני השנה החולפת היו גבוהים באופן דרמטי מאלה של 2019, טרום מגיפת הקורונה. עם זאת, מדינות רבות ראו ירידה בנתונים בשל הרגולציה החדשה שהוטלה על הדירות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

גידול של 20% בשכירות לטווח קצר. כך עולה מנתוני AirDNA, חברת המחקר הבינלאומית המנתחת שכירויות לטווח קצר ברחבי אירופה. הנתונים מלמדים כי ככל שחולפות השנים לא ניתן להסתמך רק על נתונים שמספקים בתי המלון וכי יש לקחת בחשבון את הנתונים שמספקות הדירות להשכרה לטווח קצר.

הצמיחה המשמעותית ביותר ב-2023 נרשמה בנורבגיה עם גידול של 34.2% בדירות להשכרה לטווח קצר. אחריה פולין עם 24.6% וצ'כיה עם 23.6%. בהונגריה נרשם גידול של 23.3% ובשבדיה 21.2%. ביוון גדל הביקוש לדירות AIRBNB ביותר מ-25%.

שש מדינות באירופה ראו ירידה בביקוש: קרואטיה (26.5%), אירלנד (20.7%), הולנד (19.0%) ודנמרק (16.2%).

Airbnb. צילום: shutterstockAirbnb. צילום: shutterstock

למרות המספרים הנאים שמציגות המדינות המובילות, בחלוקה לערים - מבין 50 הערים באירופה שנבדקו, רק 13 רשמו גידול בתפוסה, בין היתר בשל תקנות חדשות שנכנסו לתוקף והשפיעו על מספר ערים במסגרת רגולציית השכירות לטווח קצר.

בחלוקה לערים נרשמה ירידה באזורים עירוניים בולטים כמו ורשה עם ירידה של 14%, דבלין עם 11%, בלגרד עם 10%, טורינו עם 9% ולונדון, שם הירידה עמדה על 8%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: airbnbדירות Airbnb

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: