אא

יש זוכה ראשונה במכרזי ההסעדה בנתב"ג

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה Tatti. תפעיל 2 בתי קפה בזרועות B ו-C בדיוטי פרי. תחליף את חברת קפה משמר השרון. במסגרת תנאי המכרז, טאטי תמכור גם את חמשת המוצרים שבפיקוח

טרמינל 3 נתב"ג. צילום: ספיר פרץ טרמינל 3 נתב"ג. צילום: ספיר פרץ

רשות שדות התעופה הודיעה על זכייה ראשונה במכרזי ההסעדה שפרסמה בחודש ספטמבר האחרון: רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה Tatti (טאטי קונדיטוריה בע"מ).

טאטי תפעיל את 2 בתי הקפה בזרועות B ו-C שבדיוטי פרי ותחליף את חברת קפה משמר השרון בע"מ שהפעילה את בתי הקפה בזרועות מאז שנת 2012. טאטי תתחיל להפעיל את בתי הקפה במהלך שנת 2024.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון רשות שדות התעופה הודיעה על עדכון תמהיל המסעדות בנתב"ג ויצאה בסדרה של מכרזים מהאטרקטיביים בתחום המזון – מכרזי ההסעדה בטרמינל 1, בטרמינל 3 ובדיוטי פרי. בשל פרוץ המלחמה, רש"ת האריכה את מועד הגשת ההצעות למכרזים, וכעת היא מתחילה לפרסם את שמות הזוכים.  בנוסף, רש"ת עתידה לפרסם במהלך התקופה הקרובה גל מכרזים נוסף בתחום ההסעדה בנתב"ג. בכלל זה מכרז להפעלת מסעדה אסיאתית באולם היוצאים בטרמינל 3, שני מכרזים להפעלת בתי קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, מכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1 ועוד.

טאטי קונדיטוריה בע"מ, הזוכה במכרז הראשון, היא רשת של קונדיטוריות ובתי קפה מוכרת ומצליחה, הפעילה מזה שני עשורים, שזכתה למוניטין רב. החברה  מפעילה רשת בתי קפה המונה 7 סניפים תחת המותג טאטי, חלקם בבעלות וחלקם בזכיינות. החברה תפעיל בנתב"ג 2 בתי קפה, בזרועות B ו-C, כל אחד מהם בשטח של כ- 34 מ"ר ובנוסף שטחי ישיבה של כ-180 מ"ר בכל זרוע אשר יהיו פתוחים לקהל הנוסעים היוצאים. החוזה הינו ל- 5 שנים + 36 חודשי אופציה. 

טאטי תמכור בבתי הקפה החדשים מבחר מוצרים כגון מאפים, ארוחות בוקר, פסטות, קישים, סלטים, מנות מיוחדות ללא גלוטן, ללא סוכר, מנות לטבעונים ועוד. המאפים והלחמים יאפו במקום. בנוסף, תציע טאטי לנוסעים גם מארז מזון מוכן לטיסה, המותאם לטעמו האישי לכל נוסע. כמו כן, החברה תשלב אפשרות להזמנת מזון מרחוק ומראש, באמצעות הטלפון הנייד, אוטומציה ושירות עצמי באמצעות מסכי מגע והכל תוך שמירה על חווית הלקוח. 

בהתאם למדיניות החדשה שקבעה רשות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב"ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי. כמו כן, בהתאם למדיניות רשות שדות התעופה, טאטי תמכור חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" במחיר מקסימלי מפוקח אותו קבעה רש"ת. בכלל זה, אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

נזכיר כי שנת 2023 החולפת הסתיימה, על אף הלחימה שהחלה באוקטובר אשתקד, עם למעלה מ-21 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות - עלייה של כ-9.3% לעומת שנת 2022. עם תחילת שנת 2024, ולמרות  המלחמה הנמשכת, מסתמנת חזרה הדרגתית של חברות התעופה הבינלאומיות לנמל התעופה בן גוריון ובהתאם לכך חל גידול בהיקף תנועת הנוסעים. במהלך דצמבר 2023 הסתכמה תנועת הנוסעים הבינלאומית בלמעלה מחצי מיליון נוסעים. בינואר, הצפי הוא לכ-600,000 נוסעים בטיסות הבינלאומיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: