חדש באל על: שדרוג מהיר לחברי הנוסע המתמיד
להתפנק בלחיצת כפתור: אתר ואפליקציית אל על יאפשרו מעתה שדרוג מחלקה ברישום מהיר מבעבר במסך ייעודי. התחרטתם? גם הביטול מהיר
חידוש באתר ובאפליקציית אל על: חברי מועדון "הנוסע המתמיד" יכולים מעתה לשדרג את המחלקה במטוס בנקודות או בתוספת מזומן למחלקות היוקרה באמצעות האתר והאפליקציה בקלות.
חברי המועדון של אל על יכולים מעתה להגיש בקשה לשדרוג מיד בסיום הזמנת הטיסה ועד שש שעות לפני ההמראה. הרישום לשדרוג נעשה באמצעות ניהול ההזמנה או מהאזור האישי - "הטיסות שלי".
שלבי ביצוע השדרוג הם:
1. נכנסים למרכז השדרוגים, לאפשרות הראשונה - "POINTS UPGRADE", ובוחרים את קטע הטיסה שמעוניינים לשדרג.
2. במהלך הרישום לשדרוג, ניתן לראות את תאריך בחינת הבקשה. שימו לב שהבקשה חייבת להיות עבור כלל הנוסעים הרשומים באותה הזמנה. שדרוג של חלק מהנוסעים (ולא כולם) יתבצע דרך מוקד השירות של אל על.
3. לאחר בחינת הבקשה מתקבל עדכון לכתובת האי-מייל הרשומה בחשבון הנוסע המתמיד של הנוסע המבקש.
ניתן לשנות, לעדכן ולבטל את בקשת השדרוג גם במהלך בחינתה, כל עוד הבקשה לא אושרה.
את השדרוג ניתן לבצע גם באמצעות סוכני הנסיעות.