אא

לונדון קולינג: SWISS מרחיבה את מפת הקווים לבירת הממלכה הבריטית

חברת התעופה השווייצרית תפעיל 6 טיסות שבועיות בין ציריך לנמל התעופה גטוויק, שמצטרפות לרשת הקווים הענפה בין ציריך ללונדון. וזה לא החידוש היחיד

מטוס SWISS (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס SWISS (צילום: SHUTTERSTOCK)

משווייץ ללונדון - ולאיזה נמל תעופה שתרצו. חברת התעופה השווייצרית SWISS מרחיבה את רשת הקווים שלה בין המדינה לבין בירת הממלכה הבריטית ותוסיף שש טיסות שבועיות בין נמל התעופה בציריך לבין נמל גטוויק בלונדון. 

שש הטיסות החדשות מצטרפות ל-12-15 טיסות בשבוע שמתבצעות בין נמל התעופה של ציריך לבין הית'רו ול-14-17 טיסות שבועיות המתבצעות בין ז'נבה לבין הית'רו, וכמו כן למספר האדיר של 2-5 טיסות יומיות בין ציריך לנמל התעופה לונדון סיטי.

רשת הקווים השווייצרית בקו ללונדון גטוויק תתרחב החל מ-2 באפריל. הטיסות נמצאות במערכת וניתנות להזמנה כבר היום. 

כפי שדיווחנו השבוע, זה לא החידוש היחיד בטיסות SWISS. החברה מקבוצת לופטהנזה, מתכננת לצייד בהדרגה את כל צי המטוסים לטווח הקצר שלה בגישה לאינטרנט בפס רחב החל מחורף 2024/2025. שירות האינטרנט הבסיסי יינתן ללא תשלום.

תוכנית ההתקנה תתרחב ל-59 מטוסים ממשפחת איירבוס A220 ו-A320. בדומה לצי המטוסים של החברה המשמשים לטווח ארוך. הנוסעים בטיסות ברחבי אירופה יזכו לגישה חופשית לצ'אט אינטרנטי, לצד אפשרויות הרחבה לדואר אלקטרוני, גלישה או שימוש במדיה חברתית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSציריךשווייץלונדוןגטוויק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: