אא

30 קווים חדשים, 18 מיליון נוסעים: התוכנית הגרנדיוזית של ריינאייר בפולין

אחרי ספרד ואיטליה, ענקית האולטרה-לואוקוסט מסתערת גם על השוק הפולני ומקווה לשיתוף פעולה מצד הממשל החדש: "נכפיל את פעילותנו במדינה"

ריינאייר (צילום: RF123) ריינאייר (צילום: RF123)

ריינאייר ממשיכה בתוכנית הפיתוח הגרנדיוזית. ענקית האולטרה-לואוקוסט האירית שהודיעה רק בשבוע שעבר על שני קווים חדשים בספרד ועוד חמישה קווים חדשים מאיטליה, מסתערת גם על פולין.

בעקבות חילופי השלטון במדינה, מנכ"ל החברה מייקל או'לירי אמר כי "ככל שפולין מתקרבת יותר לאיחוד האירופי, כך הכלכל הפולנית תצמח, ואיתה הגידול שלנו במדינה".

על פי תוכנית החברה שהוצגה בוורשה, ריינאייר מתכננת בתקופה של 6 עד 8 השנים הקרובות להכפיל את נפח פעילותה במדינה, שיבוא לידי ביטוי בהוספת לא פחות מ-30 קווים חדשים בין פולין לבין מדינות אחרות באירופה. אם אכן כך יהיה, תגיע החברה בשנים הקרובות ל-300 יעדים.

עוד מעוניינים בריינאייר להגדיל בטווח השנים הקרובות את מספר הנוסעים ב-10% ולהגיע למספר אדיר של 18 מיליון נוסעים בקווים לפולין. נזכיר כי ב-2023 ריינאייר הטיסה 181 מיליון נוסעים וב-2022 כ-160 מיליון.

"הממשל הקודם היה מעוניין לדכא את הצמיחה, היתה התערבות פוליטית גדולה מאוד", אמר א'ולירי לסוכנות הידיעות רויטרס. לדבריו הוא טרם נפגש עם הממשל החדש, אך מקווה לשיתוף פעולה מלא מצדה.

מטוסי ריינאייר בנמל התעופה בפוזנן שבפולין (צילום: SHUTTERSTOCK)מטוסי ריינאייר בנמל התעופה בפוזנן שבפולין (צילום: SHUTTERSTOCK)

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירRyanairלואו-קוסטפוליןורשהמייקל או'לירי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: