אא

מתחברים: Virgin Atlantic ו-China Eastern חתמו על הסכם קוד שייר

השלב הראשון של הסכם ה-CodeShare יאפשר ללקוחות המזמינים טיסות דרך Virgin Atlantic להתחבר בצורה חלקה מהית'רו לשנגחאי וליעדים אחרים בסין בכרטיס אחד. צ'יינה איסטרן חברה בברית SkyTeam, אליה הצטרפה וירג'ין אטלנטיק בשנה שעברה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברות התעופה Virgin Atlantic ו-China Eastern חתמו על הסכם קוד שייר (Codeshare), שיחזק את מגזרי העסקים והפנאי למזרח אסיה ויספק גישה טובה יותר ליעדים נוספים ברחבי סין ללקוחות חברת התעופה הבריטית.

השלב הראשון של ההסכם יאפשר ללקוחות המזמינים טיסות דרך Virgin Atlantic להתחבר בצורה חלקה ונוחה מנמל הבית של החברה הבריטית משדה״ת הית'רו שבלונדון לטיסות של Virgin Atlantic לשנגחאי וליעדים אחרים בסין בכרטיס טיסה אחד, כולל צא'נגדו, צ'אנגשה, צ'ינגדאו, שנזן ושיאן. הטיסות כבר מוצעות כעת למכירה ליעדים אלו.

לנוסעים מסין תהיה בקרוב הזדמנות להתחבר דרך הית'רו ליעדים הקריביים ואפריקאים, כולל ג'מייקה, נסאו, לאגוס, קייפטאון ויוהנסבורג. China Eastern החברה בברית SkyTeam, אליה הצטרפה Virgin Atlantic בשנה שעברה.

שתי חברות התעופה נמצאות במיקום נוח בטרמינל 1 של בשדה״ת של שנגחאי פודונג, כאשר בחברת התעופה הבריטית מציינים כי חברי Virgin Atlantic Flying Club Gold and Silver וחברי China Eastern Miles יכולים לנצל את שירותי SkyPriority, הכוללים עדיפות בצ'ק אין, עליה למטוס ומטען נוסף.

ההסכם שנחתם גם מאפשר לחברי מועדון היוקרה להגיע לתגמולים שלהם מהר יותר, עם הזדמנויות לצבור נקודות של וירג'ין ונקודות בכל טיסות הקוד שייר עם China Eastern.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 Virgin Atlantic חידשה את שירותיה לשנחאי ב-1 במאי 2023, לאחר מגיפת הקורונה. סין היא משותפות הסחר החשובות ביותר של בריטניה וכעיר הגדולה במדינה, שנגחאי היא מרכז מסחרי ופיננסי בעל שם עולמי.

Juha Jarvinen, מנהל מסחרי ראשי ב-Virgin Atlantic, אמר, "סין ומזרח אסיה הם אזור חשוב במיוחד עבורנו ושמחנו לקבל בחזרה את הטיסות בין שדה התעופה של הית'רו לשדה התעופה של שנגחאי שלנו, המספק קישורים חיוניים לנוסעים בבריטניה. אנו שותפים, הן לשירותי נוסעים והן לשירותי מטען.המנהל המסחרי של החברה הבריטית הוסיף ואמר על ההסכם החדש שנחתם: "שיתוף הקוד החדש שלנו עם China Eastern, שותפה עמיתה ל-SkyTeam, ישרת את המשך הביקוש לנסיעות לאזור ויחזק את המחויבות שלנו לסין ולמזרח אסיה. ההסכמים הללו מביאים יתרונות רבים ללקוחות שלנו, החל מהיקף רשת מוגדלת לסין ומחוצה לה, ועד לתגמולי נאמנות הדדיים לחברי מועדון הנוסעים שלנו".

כזכור, Virgin Atlantic השעתה את טיסותיה לארץ בעקבות מלחמת ״חרבות ברזל״' כאשר בשלב זה הטיסות אינן מתוכננות לחזור לפחות עד חודש מרץ 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקVirgin Atlantic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: