אא

הפתעה באירופה: כוכבת העל אדל מגיעה להופעות במינכן

הזמרת הבריטית אדל שתסיים את הופעותיה הקבועות בסיזרס פאלאס בלאס וגאס, מכריזה על 4 הופעות במינכן בקיץ 2024. כל הפרטים

אדל. צילום: Shutterstock אדל. צילום: Shutterstock

מעריצי הזמרת אדל, יש לנו חדשות בשבילכם. הזמרת הבריטית, מהמצליחות בעולם, חוזרת להופיע באירופה אחרי יותר משנתיים של הופעות קבועות בלאס וגאס.

אדל תקיים 4 הופעות בלבד בתאריכים 2, 3, 9 ו-10 באוגוסט 2024 ב-MUNICH MESSE, אולם המופעים הנמצא סמוך לבירת מדינת בוואריה שבגרמניה.

עמוד מכירת הכריטיסים להופעותיה של אדל, הנמצא בתוך האתר הרשמי של הזמרת, כבר עתה עמוס במיוחד וחולפות דקות ארוכות עד שניתן להגיע לעמוד הרכישה המוקדמת, בו ניתן להירשם אך עדיין לא להזמין את הכרטיסים. ההזמנה עצמה תתאפשר בלינק שיופץ החל מ-6 בפברואר.

מינואר 2022, אדל החלה להופיע באופן קבוע במלון סיזר'ס פאלאס בלאס וגאס, במופע הנקרא "WEEKENDS WITH ADELE" שאמור להסתיים בחודש יוני הקרוב.

לאס וגאס. נפרדת מאדל (צילום 123rf)לאס וגאס. נפרדת מאדל (צילום 123rf)

כעת כאמור, היא חוזרת לראשונה להופיע באירופה, אך עדיין לא ברור האם תקיים הופעות נוספות פרט לאלה עליהן הכריזה במינכן. לאחרונה גם רמזה כי תוציא אלבום נוסף בעתיד הקרוב.

הופעותיה של אדל, מהזמרות האהובות והמצליחות כיום בעולם, נמכרות לחלוטין תוך זמן קצר בשנים האחרונות והכרטיסים אליהן נחשבים יקרים במיוחד. הופעותיה של אדל לאורך השנים נחשבות גם למנוע תיירותי משמעותי המושך אלפים לכל אולם או עשרות אלפים לכל אצטדיון בו היא מופיעה. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הופעהמינכןגרמניהלאס וגאס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: