אא

עלייה בהזמנות חופשה לפסח וליולי-אוגוסט: מהם היעדים המבוקשים?

סמנכ"ל השיווק והמכירות השטיח המעופף, מדווח על עלייה בהזמנות חופשה לפסח וליולי-אוגוסט ומסביר למה."לא מדובר בטירוף אבל יש שינוי מגמה בהשוואה לחודש הראשון למלחמה, שאז תכנון חופשה לא עניין אף אחד"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ענף התיירות, כידוע, הוא מהראשונים להיפגע מהמלחמה שנכנסה היום (ד') ליומה ה-117. חברות תעופה זרות אומנם מתחילות לחדש בזו אחר זו את טיסותיהן לישראל (מחר יהיו אלה בלו בירד, ריינאייר, טראנאוויה וסמארט ווינגס), אך עדיין תמונת המצב בנמל התעופה בן גוריון כפועל יוצא ישיר למצב הרוח הלאומי - עדיין עגומה. 

יחד ולצד זאת, חברות תיירות מדווחות על תחילתה של מגמת התאוששות במסגרת מה שהן מכנות "חופשות התאווררות". אך לא רק. מסתבר שמדיניות ביטולים מקלה שחברות החלו להציע ללקוחות, מעודדות ישראלים לתכנן גם חופשה עתידית - לפסח ולקיץ. 

בסיטונאית התיירות השטיח המעופף, שיצאה לפני כחודש עם מדיניות ביטולים מקלה, מעידים על מגמת התעוררות בהזמנות לחג פסח וליולי-אוגוסט. 

"מאז שהשקנו את השירות Flying Safe המאפשר ביטול חופשה מכל סיבה שהיא עד 5 ימים לפני היציאה בתוספת של 35$ לאדם, יש עלייה בהזמנות. יש תחושת ביטחון להזמין מראש. מהזמנות בודדות ביום בחודש הראשון למלחמה, זה לכמה עשרות הזמנות ביום בזכות האופציה הזאת של ביטול מכל סיבה שהיא", אומר אורן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף. 

לדבריו, "לא מדובר בטירוף אבל כן יש שינוי מגמה. אנחנו בתחילתו של שינוי המגמה בהשוואה לחודש הראשון למלחמה, שאז תכנון חופשה לא עניין אף אחד".

מהם היעדים המבוקשים ביותר לפסח ולקיץ?

"היעדים הכי מבוקשים הם יוןן: רודוס וכרתים וקפריסין: איה נאפה, לימסול ופאפוס. ישראלים אוהבים את הריזורטים שם. גם גיאורגיה הולכת לככב בענק. גם מונטנגרו. צפון איטליה מתחילים לראות ביקושים גם לצפון איטליה. יש קשר ישיר בין הביקושים ליעדים שהביעו תמיכה בישראל. רואים את המגמה. גם דובאי זה לא יעד שנמחק". 

אורן מגורי. צילום באדיבות השטיח המעופףאורן מגורי. צילום באדיבות השטיח המעופף

מדוע לדעתך נכון להזמין כבר עכשיו חופשה לפסח או לקיץ?

"מי שמזמין עכשיו מבטיח לעצמו קודם כל זמינות במלונות המבוקשים והכי טובים ביעדים מבוקשים. העולם ממשיך כרגיל והמקומות הטובים נתפסים. כך גם בטיסות. מי שמקדים להזמין מבטיח לעצמו מקום בטיסות הנוחות והטובות. בנוסף לכל זה, יש עכשיו שער דולר טוב. בקיצור, להזמין חופשה עכשיו זה צעד נכון מכל הבחינות. חוץ מזה, שלשריין כבר עכשיו זה גם נותן תקווה לאופטימיות. לימים טובים יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השטיח המעופף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: