אא

שביתת ענק בגרמניה; נמלי התעופה הגדולים מושבתים

צוותי האבטחה הודיעו על הצטרפותם לשביתת העובדים ויגרמו היום ה-1.2.24, לביטולי טיסות ביותר מ-11 נמלי תעופה. נמלי ברלין והמבורג הודיעו על ביטול מוחלט של כל ההמראות. גם נחיתות עשויות להיות מושפעות

נמל התעופה פרנקפורט. צילום: shutterstock נמל התעופה פרנקפורט. צילום: shutterstock

איגוד העובדים הגדול בגרמניה Verdi הודיע כי צוותי האבטחה של נמלי התעופה ברחבי גרמניה יצטרפו לשביתה הכללית של העובדים המתוכננת להיום, מה שיוביל לביטולי טיסות ב-11 שדות תעופה.

כזכור, איגוד העובדים הגדול בגרמניה Verdi קרא השבוע לשביתת תחבורה ציבורית ארצית ב-2 בפברואר, זאת לאחר שאיגוד נהגי הרכבות הגרמני השבית את תנועת הרכבות בשבוע שעבר למשך 6 ימים.

כעת, איגוד העובדים מודיע כי צוותי האבטחה של נמלי התעופה בהמבורג, ברמן, האנובר, ברלין, קלן, דיסלדורף, לייפציג, דרזדן, ארפורט, פרנקפורט ושטוטגרט ישבתו היום (1.2), במטרה לנהל מו״מ על הסכם קיבוצי חדש ולדרוש שכר גבוה יותר.

נמלי התעופה בברלין ובהמבורג כבר הודיעו על ביטול מוחלט של כל ההמראות, כאשר גם טיסות נכנסות עלולות להיות מושפעות. 

באתר נמל ברנדנבורג בברלין נכתב: ״בשל שביתת האזהרה שקרא האיגוד המקצועי ver.di לצוותי אבטחת תעופה, לא יתאפשרו המראות ביום חמישי, 1 בפברואר. טיסות נכנסות עשויות להיות מושפעות גם כן. הנוסעים מתבקשים לבדוק את מצב הטיסה שלהם עם חברת התעופה שלהם.״

צילום מסך מתוך האתר הרשמי של שדה״ת ברלין ברנדנבורגצילום מסך מתוך האתר הרשמי של שדה״ת ברלין ברנדנבורג

גם נמל פרנקפורט הודיע כי ״שביתה של צוות האבטחה בנמל התעופה של פרנקפורט תגרום לשיבושים גדולים ולביטולי טיסות לאורך כל היום. בפרט, עמדות הבידוק הביטחוניות מחוץ לשטח המעבר יישארו סגורות״.

לופטהנזה המליצה לכלל הנוסעים להשאר בבית ופתחה מרכז מידע מתעדכן בקישור זה.

מידע לטסים מ/לישראל

אל על - שתי טיסות לברלין ושתי טיסות לפרנקפורט בוטלו היום (ה'). על מנת לעזור לנוסעים נוספה היום טיסה לפרנקפורט וליתר הנוסעים הציעו פתרונות בחברות זרות. ניתן גם לדחות / לשנות או לבקש שובר.

לופטהנזה - טיסות לופטהנזה מישראל לא מושפעות, מלבד לטיסות קונקשן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניהשביתה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: