אא

פורצ'ן קבע: דלתא אייר ליינס ברשימת 50 החברות האהובות ביותר

חברת התעופה האמריקאית, שעדיין לא חידשה את טיסותיה לישראל, התברגה למקום ה-11 ברשימת 50 החברות האהובות בעולם של מגזין פורצ'ן. דלתא: "העובדים שלנו הם הסיבה לכך שדלתא היא חברת התעופה האהובה ביותר"

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

המגזין הכלכלי פורצ'ן דירג את חברת התעופה האמריקאית דלתא אייר ליינס במקום ה-11 ברשימת 50 החברות האהובות ביותר בעולם.

על התואר הנכסף התמודדו כ-1,500 חברות תעופה אמריקאיות ושאינן אמריקאיות עם הכנסות של 10 מיליארד דולר או יותר. בהמשך, הרשימה הצטמצמה לכ-660 חברות מ-29 מדינות שמתוכן נבחרו החברות עם הדירוג הגבוה ביותר. הבחירה התבססה על ניתוח שעשו מנהלים בכירים ודירקטורים בתעשייה לצד אנליסטים שדירגו לפי 9 קריטריונים שונים בהם: החל מהיקף השקעות ואיכות ניהול ומוצרים ועד אחריות חברתית.

מנכ"ל דלתא, אד בסטיאן: "במשך 11 שנים ברציפות, צוות דלתא זכה במקום בולט בדירוג החברות הנערצות ביותר של פורצ'ן. ההכרה הזו ראויה לצוות הגדול בעולם שממשיך להמריא לא משנה באילו אתגרים הם נתקלים על בסיס יומי".

עוד נמסר מהחברה כי "בכדי לשמור על רמה גבוהה של מצוינות תפעולית, עובדי דלתא דוחפים את התעשייה קדימה עם התמקדות בלתי פוסקת בהעלאת הרף בכל שלב במתן שירות בטוח ואמין ללקוחות. העובדים שלנו הם הסיבה לכך שדלתא היא חברת התעופה האהובה ביותר בתעשייה".

עוד נמסר כי בשנה האחרונה הגדילה דלתא את השקעותיה לשיפור חווית הפרימיום, הן באוויר והן על הקרקע. "חברת התעופה מקיימת את מחויבותה בתעשייה להבאת Wi-Fi מהיר וחינמי של Delta Sync לכל צי המטוסים שלה, מה שגורם למסכי גב המושב להרגיש יותר כמו טלוויזיות חכמות. דלתא גם השיקה מספר מועדוני דלתא סקיי".

נזכיר כי חברת דלתא עצרה את כל טיסותיה לישראל בעקבות המלחמה לפחות עד ה-30 באפריל 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: