אא

הנהירה נמשכת: עוד חברה מכריזה על 1.6 מיליון מושבים בטיסות ליוון ב-2024

חברת הלואוקוסט הספרדית Volotea, מודיעה על שיא של 1.6 מיליון נוסעים שהיא מתכוונת להטיס ליוון בעונת הקיץ של 2024. מדובר ב-9,500 טיסות ב-70 קווים שונים, גידול של 14% ביחס לשנה שעברה

סנטוריני יוון סנטוריני יוון

נמשכות ההכנות להסתערות התיירותית על יוון. אחרי הודעת Jet2 אתמול, על הרחבה משמעותית של הטיסות ליוון והאיים בעונה החמה הקרובה, גם Volotea, חברת לואוקוסט אירופית, מתכננת להרחיב את היצע המושבים ליוון לשיא שיעמוד על 1.6 מיליון נוסעים. מדובר בגידול של של 14% ביחס ל-2023. שיבוא לידי ביטוי ב-9,500 טיסות ב-70 קווים.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

חברת התעופה מתכננת להפעיל 20 קווים לאתונה ו-835 אלף מושבים בטיסותיה, עלייה של 23% בהשוואה ל-2023. בין היתר יופעלו טיסות לאתונה מבילבאו שבספרד; בארי, נאפולי, פאלרמו ונציה, ורונה ויעדים נוספים באיטליה; בורדו, ליל, ליון, מרסיי, נאנט, שטרסבורג וטולוז בצרפת ודוברובניק וספליט בקרואטיה. בנוסף החברה תפעיל טיסות פנים בין אתונה לכרתים (הרקליון) וכן למיקונוס ולסנטוריני.

גם 2023 היתה מוצלחת ביותר עבור Volotea, כאשר הבסיס בנמל התעופה של אתונה היה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה שהטיסה בשנה שעברה 645 אלף נוסעים מבסיס זה, גידול של 28% ביחס לשנה שלפני כן.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: VOLOTEAחברות תעופהלואו-קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: