אא

רווח של 668 מיליון אירו, כ-4.5 מיליון נוסעים וזינוק חד בהכנסות: השנה של אייר בלטיק

ב-12 החודשים האחרונים ביצעה חברת התעופה הלאומית של לטביה למעלה מ-44 אלף טיסות - 18% יותר מהשנה הקודמת. התוצאות הכספיות המלאות של החברה לשנת 2023 יוצגו ב-5 במרץ 2024

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
airBaltic צפויה לדווח על רווח של יותר מ-668 מיליון אירו ב-2023.
חברת התעופה הלאומית של לטביה שתפרסם את התוצאות הכספיות השנתיות שלה לשנת 2023 בחודש מרץ, תסכם את שנת 2023 כשנה מצויינת בכל הבחינות.
על פי נתונים ראשוניים לא מבוקרים, סך ההכנסות של החברה בשנה הקודמת צפוי להגיע ל-668 מיליון אירו, המהווים עלייה משמעותית של 34% משנה לשנה.
 
מרטין גאוס, נשיא ומנכ"ל airBaltic: "כאשר אנו מתקרבים לפרסום התוצאות השנתיות שלנו לשנת 2023, אנו נרגשים לדווח כי airBaltic בדרך לשנה מוצלחת להפליא. אנו מחכים בקוצר רוח להזדמנות להציג את התוצאות הללו למשקיעים, לתקשורת ולציבור הרחב. בהקשר רחב יותר, 2023 הייתה שנה של צמיחה ופיתוח משמעותיים עבור airBaltic, מה שמדגיש עוד יותר את תפקידנו כשחקן מפתח בתעשיית התעופה ואת המחויבות שלנו לחבר את לטביה עם העולם".
בסיכום שנת 2023, ניכר כי airBaltic שנבחרה לאחרונה במקום השני באירופה בזכות צי מטוסיה החדיש והצעיר, ובפיתוח המרשים של החברה. בשנת 2023 הטיסה חברת התעופה כ-4.5 מיליון נוסעים, המהווה עלייה של 36% בהשוואה לשנת 2022.
ב-12 החודשים האחרונים ביצעה חברת התעופה הלטבית למעלה מ-44 אלף טיסות - 18% יותר מהשנה הקודמת. התוצאות הכספיות המלאות של החברה לשנת 2023 יוצגו ב-5 במרץ 2024.
airBaltic מפעילה יותר מ-100 קווים מריגה, טאלין, וילנה וטמפרה, ומציעה טיסות המשך למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה ובאזור הקווקז. 
אייר בלטיק נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית, לאחרונה חתמה על הסכם היסטורי עם דלתא אייר ליינס שמשמעותו הסכם קוד-שייר חדש והשקת מערכת שיתוף עם ענקית התעופה האמריקאית, בדרך להרחבת טיסות טרנס אטלנטיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקAir baltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: