אא

ישרוטל השיקה את ALUMA: "תוך פרק זמן לא ארוך יהיה לנו פרוטפוליו מלונות מרשים מחוץ לישראל"

מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל השיק הבוקר (א') את מותג המלונות החדש של הרשת בחו"ל: מותג ALUMA בשותפות (50%) עם משפחת דיין בהשקעה של 70 מיליון אירו

ישרוטל יוון. צילום: יח"צ ישרוטל יוון. צילום: יח"צ

זה זמן רב שברשת מלונות ישרוטל מדברים על יציאה והתרחבות מחוץ לישראל. הבוקר (א') הרשת הכריזה שוב על יציאתה ליוון במסיבת עיתונאים תחת שם מותג חדש: ALUMA בהשקעה של 70 מיליון אירו. בשלב ראשון, וכפי שכבר פורסם, תרכוש 4 מלונות ביוון: 3 מלונות באתונה ו-1 בסלוניקי. נזכיר כי לישרוטל יש במקביל גם שני מלונות ברומא, איטליה. תחת המותג החדש כאמור, ישרוטל תעמיק את התפתחותה בארצות נוספות באירופה.  

מסיבת העיתונאים התקיימה במסעדת גרקו בהרצליה פיתוח בהשתתפות שגריר יוון בישראל, נציג משפחת דיין (איציק דיין), שותפתה של ישרוטל במלונות ביוון, מנכ"ל רשת ישרוטל, ליאור רביב, סוכני נסיעות בהם אפרים קרמר, בעלי אשת טורס ונוספים. 

ליאור רביב. צילום: לנס הפקותליאור רביב. צילום: לנס הפקות

"אנחנו אוהבים את התרבות, היופי והנוף של אתונה. לא יקח זמן עד שיהיה לנו פרוטפוליו מגוון ומעניין בכל יוון. אנחנו נכנסים עם הרבה מאוד עוצמה ועם יכולת לעשות דברים משמעותיים בעיר. נביא את היכולות ואת ה-DNA שלנו לשם. אני מאמין שכמו שהצלחנו להתחרות ולעשות את הדברים בצורה הכי טובה בישראל, נצליח לעשות את זה גם שם", כך אמר רביב. עוד אמר בפרזנטציה לעיתונאים, "השמיים הם הגבול. הפיתוח בחו"ל הוא טבעי עבורנו. אנחנו עושים את הקפיצה למים ביוון. אני מאוד מאמין בפיתוח שלנו ביוון תחת המותג ALUMA", אמר והוסיף הסבר לשם המותג שנבחר, "לקחנו את המוטיב של האירוח כדרך חיים והפכנו אותו לאלומת אור".

המלונות בשלב ראשון, שינוהלו כאמור תחת המותגALUMA , הם: מלון SKYLARK שייפתח במרץ 2024 באתונה וכחודש לאחר מכן יפתח גם מלון ANISE באתונה. לקראת סוף השנה צפוי להיפתח מלון נוסף באתונה ובהמשך ייפתח עוד מלון בסלוניקי. באשר לאיים, אמר רביב כי יש כוונה עתידית להקים ריזורטים בכרתים ובקפריסין "אך הדבר תלוי הזדמנויות".

על הבחירה באתונה אמר רביב, "באתונה שומעים יותר עברית מיוונית. לא ייאמן איך שהשוק הישראלי התאהב באתונה. עיר שהייתה עיר מעבר בדרך לאיים הפכה להיות יעד משמעותי לישראלים שמגיעים לסופי שבוע. יש המון טיסות לאתונה. ישראלים רבים הפכו את אתונה לבית שלהם בסופי שבוע ולנו זה מתאים מאוד". 

צילום ישרוטלצילום ישרוטל

רביב עדכן כי את פעילותALUMA  ביוון ינהל משה בן חיון, שבתפקידיו הקודמים ניהל את מרכז ההזמנות של ישרוטל ושימש מנכ״ל של מספר בתי מלון ברשת.

לסיכום אמר רביב, " ALUMAהיא רשת מלונות בינלאומית שתהנה מהניסיון רב השנים והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת ישרוטל ותיתן מענה לתיירים בעולם עם היצע רחב של מלונות עירוניים ואתרי נופש בשילוב חוויות אירוח ייחודיות. כחברה אחות של ישרוטל, ALUMA מונעת על ידי הגישה שלנו לאירוח כדרך חיים. התיירים הישראלים ובעיקר האורחים הנאמנים של ישרוטל שחוזרים אלינו שוב ושוב בשל חוויית האירוח ורמת השירות הגבוהה שלנו, ימצאו במלונות ALUMA את אותן איכויות עם תחושה של בית הרחק מהבית, בסטנדרטיים עולמיים של  שלמות ומצוינות". 

מימין: איציק דיין, שגריר יוון בישראל וליאור רביב.צילום: לנס הפקותמימין: איציק דיין, שגריר יוון בישראל וליאור רביב.צילום: לנס הפקות

עוד נמסר במסיבת העיתונאים כי בבחירת השם ALUMA למותג המלונות הבינלאומי החדש, "ביקשה ישרוטל לשקף את החמימות הישראלית ואת רוחה של הרשת, ערכיה, נכסיה וגישת האירוח שלה. בעברית משמעות השם היא קרן אור רחבה. בלועזית  משמעות השם היא אור, ובנוסף השם קל להיגוי ובעל צליל בינלאומי ונעים. הסיפור של ALUMA  הוא סיפור של הכנסת אורחים ויצירתיות, חדשנות והשראה, אנשים ומקומות. מהלוקיישנים הנבחרים ועד לחוויות הנופש הייחודיות, מלונות הרשת יקבלו בחום את פניהם של תיירים מכל העולם וישאפו שאורחיהם תמיד ירגישו מוזמנים, מחייכים ועטופים".

שגריר יוון בישראל קיריאקוס לוקאקיס, בירך את ישרוטל על הקמת הרשת החדשה והשקעתה בענף התיירות, המבטאת, כך לדבריו, את הקשרים הטובים בין שתי המדינות - יוון לישראל: "מקווה ומייחל לשחרורם המיידי של החטופים,  ושיגיע שלום ובטחון לכולם במהרה", אמר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: