אא

מולדובה: נמל התעופה הבינלאומי בקישינב יארח לראשונה ועידת תעופה בינלאומית

בשיתוף עם ארגון Aviation-Event נמל התעופה הבינלאומי של קישינב יארח ב-30 במאי את הכנס השנתי: Aviation-Event 2024 RMO. קבוצת פספורט נבחרה שוב להיות המדיה פרטנר באירוע

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי של קישינב, בירת מולדובה, יארח כנס של יום אחד, שמטרתו לטפח דיאלוג ושיתוף פעולה עם תעשיית התעופה האירופית. האירוע היוקרתי בקישינב יפגיש יותר מ-150 משתתפים, מנהיגים עולמיים של תעשיית התעופה האזרחית, מומחים ובעלי עניין מכל רחבי העולם.

גב' מאיה סנדו, נשיאת הרפובליקה של מולדובה, תשתתף בפתיחת הכנס.

מטרת הכנס היא להפגיש את מנהיגי תעשיית התעופה האירופית, לסדרה של דיונים, ראיונות ומפגשים מקצועיים, הזדמנות ופיתוח ייחודי בתחום התעופה, שיחבר בין נציגים ודוברים מובילים בתעשיית התעופה ברחבי העולם.

הנושאים העיקריים ומפגשי הפאנל יתמקדו בתעופה במולדובה בדרכה לאיחוד האירופי, ומעבר לכך, בנושאי הציות לתקנות ותקנים, עלות נמוכה במרכז ומזרח אירופה, מדיה ותעופה ואתגרי תעופה אזורית.

כנס ייחודי זה של Aviation-Event מביא למולדובה ולשדה התעופה של קישינב שיתוף פעולה חשוב בין תעשיות חיוניות כדי להבטיח מגזר תעופה חזק ובר קיימא, שיכול להמשיך לספק שירות חשוב למיליוני נוסעים ברחבי אירופה. אירוע זה יספק הזדמנות ייחודית למשתתפים לקחת חלק פעיל בדיונים ובפאנלים, לחלוק תובנות, ליצור שותפויות ולהכיר את הרפובליקה של מולדובה באמצעות נציגיה והאירוח הלבבי.

קבוצת התקשורת הישראלית פספורט נבחרה להיות ה"מדיה פרטנר" באירוע החשוב, בו משתתפות חברות התעופה המובילות בעולם, נציגי רשויות לאומיות ומנכ"לי שדות תעופה אירופאיים, זאת חלק משיתוף הפעולה עליו חתמו החברות ביוני האחרון בכנס השנתי של יאט"א באיסנטבול.

למידע נוסף, כולל סדר היום המלא ופרטי ההרשמה, בקרו ב: www.aviation-event.com

Aviation-Event היא פלטפורמה גלובלית המחויבת לטפח חדשנות וקיימות בתעופה. הכנסים משמשים פורומים חיוניים למנהיגי התעשייה להתמודדות עם אתגרים ולזיהוי הזדמנויות בענף התעופה המתפתח ללא הרף.

מרסל ריוולסקי, מנכ"ל Aviation-Event, אמר: "Aviation-Event נרגש לארח את כנס Aviation-Event 2024 RMO יחד עם נמל התעופה הבינלאומי של קישינב. הכנס הזה מבטיח להיות ציון דרך, המפגיש בין מובילי תעשייה ואנשי מקצוע המספקים פלטפורמה ליצירת קשרים, שיתוף ידע וטיפוח שיתוף פעולה בין בעלי עניין בתעשייה".

קונסטנטין ווזיאן, מנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי של קישינב, ציין: "נמל התעופה הבינלאומי של קישינב מרגיש לכבוד להיות המארח של ה-Aviation-Event 2024 RMO. לראשונה מתקיים ברפובליקה של מולדובה אירוע תעופה כה בולט בקנה מידה אירופי. אנו מאמינים בתוקף שהוא יפגיש את מיטב מומחי התעופה בנמל התעופה הבינלאומי של קישינב, הנמצא בצומת דרכים בין אסיה לאירופה ויתרום להמשך פיתוחו".

Aviation EventAviation Event

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: