אא

ענקית התיירות נוחתת בישראל: הכירו את Satguru Travel Israel

חברת התיירות ההודית, שפועלת ביותר מ-75 מדינות בעולם ובעלת כ-135 סניפים, השיקה משרד בת"א, דווקא בתקופה זו: "מאמינים שהתרחבותנו לישראל לא רק תועיל ללקוחות המוערכים שלנו אלא גם תחזק את שותפויותינו עם סוכני נסיעות"

צילום: Satguru צילום: Satguru

אחרי 34 שנות פעילות בינלאומית בענף התיירות, חברת Satguru המתמחה בניטור, ייעוץ וניהול נסיעות עסקיות ונופש ברחבי העולם השיקה סניף בישראל. הסניף החדש מצטרף ליותר מ-135 סניפים ביותר מ-75 מדינות באירופה, באסיה, במזרח התיכון, באפריקה וביבשת אמריקה. Satguru Travel Group שהחלה כחברת ניהול נסיעות קטנה היא כיום חברת ענק בינלאומית עם מגוון רחב של פתרונות לניהול נסיעות עסקיות בעיקר.

המשרד הישראלי הוא צעד נוסף בהרחבת הפעילות הבינלאומית ובמחויבות Satguru לספק שירותי תיירות ברמה גבוהה. המשרד הוקם בת"א דווקא בתקופה לא פשוטה בה אנחנו חיים, צעד שמציג אמון גדול מצד החברה בשוק הישראלי.

בין מטרות החברה, הצגת ישראל כיעד נופש, מסורת ועסקים, ולהציע חבילות מותאמות עבור התיירים במגזרים השונים, לרבות הזמנת טיסות, מלונות, סיוע בוויזות, הסעות וסיורים.

גיריש מאקיג'ה, מנהל המדינה של Satguru Travel Israel: "הצוות המסור שלנו במשרד הישראלי מורכב מאנשי מקצוע מנוסים בתחום הנסיעות בעלי היכרות מעמיקה עם נוף התיירות המקומי ונלהבים לספק שירותים מותאמים אישית המותאמים לצרכים האישיים. הם מצוידים היטב לטפל בכל ההיבטים של תכנון נסיעות, לרבות הזמנת טיסות, הזמנת מלונות, סיוע בוויזות, הסעות יבשתיות וסידורי סיורים, מה שמבטיח שהלקוחות שלנו ייהנו מטיול ללא טרחה מתחילתו ועד סופו.

"אנו מאמינים שהתרחבותנו לישראל לא רק תועיל ללקוחות המוערכים שלנו אלא גם תחזק את שותפויותינו עם סוכני נסיעות, לקוחות עסקיים ובעלי עניין אחרים בענף. אנו מחויבים לטפח מערכות יחסים ארוכות טווח ולספק תמיכה ללא תחרות לשותפים שלנו, מה שמאפשר להם להציע ללקוחותיהם את אפשרויות הנסיעה והחוויות הטובות ביותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SATGURUסוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: