אא

"הילטון מכוונת לדור הצעיר": ראיון בלעדי עם סמנכ"ל רשת הענק המיתולוגית

רשת הילטון, הנתפסת כאחת הוותיקות והמיושנות, עוברת מהלך התחדשות מרשים: ממותגים צעירים ועד לרכישת מלונות מרשת בראון. צפו בראיון עם סמנכ"ל הרשת. בלעדי

סמנכ"ל הילטון פטריק סמנכ"ל הילטון פטריק

בשולי מסיבת העיתונאים של רשת הילטון ומלונות בראון, סיפר פטריק פיצגיבון, סמנכ"ל בכיר בהילטון לפיתוח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, על הפיתוח המרשים של רשת המלונות הוותיקה.


צפו בראיון עם פטריק פיצגיבון, סמנכ"ל בכיר בהילטון לפיתוח אירופה

"הילטון של 2024 כוללת 7,500 מלונות פעילים ב-22 מותגים, 4,000 מלונות בהקמה, 700 מהם באירופה, במזה"ת ובאפריקה". פיצגיבון מספר כי "מה שאנחנו מביאים לשותפים כמו 'בראון' זה את הרשת הגלובלית שלנו עם 180 מיליון החברים בתוכנית הנאמנות, שמהווים 60% מהאורחים החוזרים".

"בשנה שעברה פתחנו מלון בכל שבוע", מספר פיצגיבון. "יוון היא שחקן חשוב במשחק שלנו. בעבר היו שני מלונות ביוון - והיום אנחנו עם הילטון קונרד שיפתח בשנה הבאה, שזו ידיעה חשובה ביותר עבור לקוחות הרשת ומותג קוריו בכרתים. בסך הכל משני מלונות גדלנו ל-14, תשעה מתוכם תחת מותג קוריו".

בראיון לפספורטניוז, שאלנו את פיצגיבון, מה לרשת הוותיקה ולזו הצעירה. "יש תפיסה מוטעית לגבי הילטון המסורתית", הוא אומר. "אנחנו מקבלים את כל האורחים מדור Z ועד מיליניאלז, וזו הדרך שלנו להכניס דם חדש למערכת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: