מרגש: למעלה מ-50 מדינות ישתתפו בתערוכת IMTM
למרות המלחמה, עשרות מדינות סובב עולם צפויות להשתתף השנה ביריד התיירות הבינלאומי שיתקיים באפריל בת"א, בהן: סרי לנקה, גאנה ועוד. אייל שמואלי, מיזמי התערוכה: "עוד ועוד מדינות חוזרות להציג"
למרות המלחמה, גם השנה קיים ביקוש רב מצד מדינות העולם להשתתף בתערוכת התיירות השנתית והבינלאומית IMTM 2024 - International Mediterranean Tourism Market, שתיערך ב-EXPO תל אביב בין התאריכים 3-4 באפריל 2024 בפעם ה-30.
בתערוכה, החוזרת במטרה לסייע ולשקם את התיירות, צפויות להשתתף למעלה מ-50 מדינות בהן סרי לנקה, גאנה, רומניה ואזרבייג'ן. מנגד, בעקבות המלחמה והמתיחות הביטחונית, טורקיה הודיעה על ביטול השתתפותה בתערוכה, אחרי ששנה שעברה הציגה בביתן גדול שהתפרש על פני 150 מטרים.
המדינות שיציגו בתערוכה הקרובה, ייוצגו על ידי משרדי תיירות לאומיים ואזוריים, מרכזי כנסים, מלונות, אתרי נופש, חברות ספנות, חברות להשכרת רכב, חברות תעופה ממגוון מדינות, סוכנים, משרדי נסיעות, חברות ניהול יעדי תיירות, איגודי מסחר, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות מרחבי העולם. לתערוכה מגיעים מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
תערוכת IMTM מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. כמדי שנה צפויה להיות התערוכה לחגיגה צבעונית ושמחה בה יחשפו יעדים נחשקים, יוצגו ביתנים מקומיים ובינלאומיים מרשימים. התערוכה כוללת מפגשים וחיבורים בין אישיים, הרצאות וכנסים מקצועיים. בנוסף, ישנה תכנית לסוכנים מוזמנים.
התערוכה נערכת על ידי חברת "ארטרא" וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות וניתן להירשם ללא עלות בהרשמה מהירה ופשוטה דרך אתר התערוכה הרשמי.
אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "למרות המלחמה, אנחנו רואים עוד ועוד מדינות שחוזרות לתערוכה שצפויות להציג עם מאות ביתנים. מדינות העולם רואות בישראל במשך שנים כמטרה אסטרטגית ברמה התיירותית והעסקית. כמו כן, במסגרת התערוכה, מלבד חשיפה של התייר הישראלי לתיירות העולמית, מתקיימות גם עסקאות בין העסקים המקומיים לחו"ל. ענף התיירות בישראל נמצא בימים לא פשוטים, והשנה התערוכה נולדה מתוך הנכונות להצמיח את הענף. כמו שהיינו נקודת היציאה אחרי הקורונה, גם עכשיו נהווה נקודת היציאה אחרי המלחמה".