אא

מתניעים את התיירות מחדש: תערוכת IMTM תתקיים באפריל

למרות המלחמה, תערוכת התיירות IMTM תתקיים, אחרי דחייה, ב-3-4 באפריל בתל אביב. המארגנים מתחייבים להחזר כספי מלא במקרה של ביטול. אייל שמואלי, מיזמי התערוכה: "אחרי הקורונה IMTM היתה יריית הפתיחה של התיירות. נקווה שנהיה גם הפעם סימן לתחילת סיומה של המלחמה"

IMTM (צילום: ניר שמול) IMTM (צילום: ניר שמול)

זו היתה אמורה להיות כנראה חגיגת התיירות הגדולה שידעה התעשייה. תערוכת התיירות IMTM מציינת השנה 30 שנות פעילות, אבל בגלל המלחמה, כמובן שחגיגות של ממש לא יהיו השנה, והמטרה העיקרית במצב הנוכחי היא פשוט להתניע מחדש את תעשיית התיירות, הן המקומית והן התיירות הנכנסת לישראל.

צילום: באדיבות IMTMצילום: באדיבות IMTM

אייל שמואלי, מו"ל ITN (ISRAEL TRAVEL NEWS) ומיזמי תערוכת IMTM, מספר בראיון לפספורטניוז שמרגע שהודיעו על הזזת התערוכה לאפריל, יש עניין מחו"ל ומדינות מתחילות להירשם. "גם הישראלים מתחילים להירשם, משרד התיירות ואפילו חברות התעופה. בסך הכל אני שומע שרואים בתקופה הזו זמן טוב כי מתחילים לראות תנועה בנתב"ג, חברות התעופה הזרות חוזרות והישראלים מתחילים להתעניין, אז נראה שלקראת פסח והקיץ - זו תהיה התנעה מחדש של תחום התיירות".

נשמע לכולנו שכבר היינו בסרט כזה.

"נכון, ואם ניזכר אז IMTM התקיימה גם אחרי הקורונה וזו היתה ממש מסיבת הסיום הראשונה שהגיעה אחרי תקופה קשה. אנחנו מקווים שכך יהיה גם הפעם ו-IMTM 2024 תסמל את הפתיחה המחודשת של התיירות".

מה אתה שומע מהמציגים הישראלים והזרים שאמורים להגיע?

"האמת שהמציגים לא חוששים להגיע לארץ ואפילו מרגישים בטוח לבוא. אנחנו מאמינים שיהיה שקט, ומרגישים שזה יכול לעבוד".

תיירות בין מגיפות לאסונות

בראייה לאחור, כמעט לא יאומן שבמשך כל כך הרבה שנים הצליחו לקיים את תערוכת התיירות הישראלית ולהעמידה על הרגליים מדי שנה מחדש, למרות המצבים הבלתי אפשריים שעמם מתמודדת המדינה.

IMTM- צילום: אפי שמחIMTM- צילום: אפי שמח

השנה הזו, שנת מלחמה בישראל לצערנו, מצטרפת לרשימה של שנים לא פשוטות לקיים בהן את התערוכה. בין אם זה אסון המסוקים שהתרחש ב-1997 ביום פתיחת התערוכה, או המלך חוסיין שהלך לעולמו במהלך התערוכה ב-1999 והשפיע על המדינות המציגות. "כמה משברים עברנו", נזכר שמואלי, שמנסה לשמור על אופטימיות ולהחזיק על כתפיו את אירוע התיירות החשוב ביותר בתעשיית התיירות הישראלית.

מתוך הבנה שהמציאות הנוכחית שברירית מאוד, החליטו בהנהלת התערוכה להבטיח החזר כספי למציגים, אם תתבטל. "מדובר בהחזר כספי מלא בלי דמי ביטול ובהתחייבות מלאה לעניין מתוך אמונה שלמה שהתערוכה תצא לפועל. אנחנו רוצים שהמציגים ירגישו בטוחים להגיע ושלא יחששו מהפסד כספי במקרה של הסלמה".

בהודעה מיוחדת למציגים כתבו מנהלי התערוכה כי "מתוך הבנה של חוסר הוודאות בימים אלה, IMTM מיישמת מדיניות החסר כספי מלא על עלויות התצוגה והחסות. באם נסיבות ביטחוניות בתל אביב ימנעו את קיומה של התערוכה, ויחייבו את מארגני התערוכה לבטלה, הזמנת המציג תבוטל ללא חיוב בדמי ביטול ויבוצע החזר כספי מלא".

IMTM היא תערוכת התיירות הבינלאומית הישראלית המתקיימת כאמור כבר 30 שנה בישראל. "International Mediterranean Tourism Market" תיערך בביתן 2 בגני התערוכה - אקספו תל אביב, עם פוטנציאל החיבורים הגדול ביותר בתעשייה והתצוגה המרשימה של מאות משתתפים מהארץ ומהעולם, הרצאות וכנסים מקצועיים וכמובן חיבורים אישיים פנים אל פנים.

תערוכת IMTM תתקיים ב-EXPO תל אביב בתאריכים 3-4 באפריל 2024

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IMTMיריד IMTMIMTM 2024יריד התיירות הבינלאומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: