אא

החל מהשבוע: כל חברות התעופה שחוזרות אלינו

גל חברות התעופה שחוזרות לישראל נמשך, ואנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן לקראת חג הפסח. אז אילו חברות תעופה חוזרות אלינו באופן רשמי?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שגרת תעופה בצל המלחמה.

לאחר תקופה לא קצרה בה פעילות החברות הזרות בנתב״ג הצטמצמה משמעותית, אפשר להיות אופטימיים כי בתקופה הקרובה נמל התעופה יחזור לשגרה חלקית ואף עמוסה לקראת חג הפסח. 

מספר חברות תעופה זרות כבר חזרו להפעיל את הקווים לישראל, וביניהן קבוצת לופטהנזה, אתיופיאן, אג׳יאןTAROMאייר פראנסTUS Airways , LOT, איזיג׳ט, יונייטד ונוספות. כמו כן, חברות נוספות שכבר פעלו בישראל למרות המלחמה, חוזרות להפעיל את הטיסות בתדירות מלאה, ואף מתגברות טיסותיהן: Fly Dubai תפעיל ממחר, ה-31 במרץ, 6 טיסות יומיות לישראל.

כעת, נעשה לכם סדר לגבי החברות שחוזרות - מתי, לאן, באיזו תדירות, וכמובן - המבצעים.  

KLM, החל מה-1 באפריל

חברת התעופה ההולנדית תחדש את הקו מאמסטרדם לתל אביב. תחילה, הקו יפעל במתכונת של טיסה יומית במטוס הבואינג 737-900B, עם עצירת ביניים בלרנקה עד ה-19 במאי לפחות. 

בריטיש איירווייז, החל מה-1 באפריל

חברת התעופה הלאומית של בריטניה תחדש גם היא את הקו מלונדון הית׳רו לתל אביב. הטיסות מלונדון לתל אביב יעצרו בלרנקה לשם החלפת הצוותים. הטיסות מתל אביב ללונדון יהיו ישירות.

החברה תבצע את הטיסות לתל אביב במטוס צר גוף, שנמוך משמעותי לעומת מטוסי ה-AIRBUS A350 ובואינג 777 עמם טסו בריטיש לישראל עד עצירת הטיסות בתחילת המלחמה.  כמו כן, ייחול שינוי גם בתפריט המוגש לנוסעים (שיותאם על פי סטנדרטים של טיסות קצרות) ומושבי המטוס מחלקת העסקים.

איבריה אקספרס, החל מה-1 באפריל

חברת הלואו קוסט הספרדית, תחדש בהדרגה את הקו שלה בין מדריד לת"א, בתחילה בארבע טיסות שבועיות שככל הנראה יגדלו במהלך עונת הקיץ, בהתאם לרמות הביקוש.

הקו מדריד-ת"א יכלול בתחילה ארבע טיסות שבועיות בימי שני, רביעי, שבת וראשון. זמני ההמראה של טיסות ישירות אלו הן, מנמל התעופה של מדריד, בשעה 11:40, ומנתב"ג בשעה 18:35.

Corendon Airlines, החל מה-3 באפריל

חברת התעופה ממלטה תטוס לישראל וממנה ותפעיל טיסות ליעדי הקיץ המבוקשים, איי יוון וקפריסין.

בשלב הראשון, החברה תפעיל קווים לאתונה ולרנקה, והחל מה-11 באפריל תרחיב את פעילותה גם לרודוס וכרתים.

ולראשונה החל מה-21 במאי

תפעיל OVERSEAS באמצעותה טיסות לקובנה.

אייר קנדה, החל מה-8 באפריל

חברת התעופה הקנדית צפויה לחדש את קו הטיסות הישיר שלה לישראל ב-8 באפריל ומתל אביב לטורונטו ב-10 באפריל. בחברה הדגישו כי החזרה תצא לפועל במידה ולא תחול הידרדרות ביטחונית, כבר מופיעה בכל מערכות ההזמנה.

בולגריה אייר, החל מה-18 באפריל

חברת התעופה הבולגרית תפעיל בשלב הראשון שלוש טיסות שבועיות בקו בולגריה-ת"א בימים ראשון, שני וחמישי. בהמשך, החברה צפויה להרחיב את פעילותה ולקיים חמש טיסות שבועיות בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושישי.

אייר בלטיק, החל מחודש מאי

חברת התעופה הלאומית של לטביה תחזור לישראל עם 3 טיסות שבועיות לריגה, כאשר בין יוני לאוגוסט התדירות תוגדל ל-4 טיסות שבועיות.

 

דלתא אייר ליינס, החל מה-7 ביוני

לאחר הפסקה ארוכה של כשמונה חודשים בשל המלחמה, חברת דלתא אייר ליינס האמריקאית תחדש ב-7 ביוני את הקו היומי הישיר מניו יורק, JFK לת"א.

ענקית התעופה תפעיל את הקו במטוס איירבוס A330-900neo שיציע ללקוחות כמעט 2,000 מושבים שבועיים מניו יורק לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסTus AirwaysLOTבלו בירדאייר סיישלאייר אירופהWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: