אא

לראשונה מתחילת המלחמה: טיסת איזיג'ט נחתה בתל אביב

ענקית הלואו-קוסט הבריטית המריאה מלונדון (לוטון) הבוקר ונחתה בישראל ב-13:50. בהמשך יחזרו הקווים למילאנו, ברלין, אמסטרדם, בזל וג'נבה. מה תהיה תדירות הטיסות לכל קו וכמה תשלמו? רמז: רחוק מהמחירים של פעם

איזיג'ט (צילום: SHUTTERSTOCK) איזיג'ט (צילום: SHUTTERSTOCK)

אחת הבשורות הגדולות בתעופה ובתיירות לישראל וממנה, מאז תחילת המלחמה: טיסת איזיג'ט מלונדון נחתה בתל אביב. טיסה U2-2581 יצאה לדרך באיחור קל סביב 09:35 שעון ישראל, אחרי שאמורה היתה להמריא ב-09:15 על פי שעון ישראל.

החברה תפעיל חמש טיסות שבועיות בקו בימים ראשון, שני, רביעי, חמישי ושישי. טיסת ההלוך ממריאה כאמור בשעה 07:15 מלונדון (09:15 שעון ישראל) ונוחתת ב-14:20 בצוהריים בנתב"ג.

לונדון. צילום: פספורטניוזלונדון. צילום: פספורטניוז

מבדיקת פספורטניוז עולה כי חזרת הפעילות בקו לונדון, לא בהכרח מוזילה את הטיסות ועל פי האתר הרשמי של חברת הלואו-קוסט, כרטיס הלוך ושוב לטיסה של מחר יעלה לכם יותר מ-700$, זאת בהשוואה למחירי אל על שעומדים על פחות מ-600$ (הבדיקה נערכה לתאריכים 25.3 עד 4.4).

אולם בתאריכים מאוחרים יותר, לדוגמה ביוני 2024, מחירי הטיסות באיזיג'ט ללונדון יהיו זולים בכמאה דולרים מטיסות אל על, ובריטיש איירווייז שצפויה לשוב לפעול בקו ב-1 באפריל.

ברלין, גרמניה. צילום: 123rfברלין, גרמניה. צילום: 123rf

כאמור, לא רק לונדון על ראש שמחתנו ואיזיג'ט תפעיל גם קו לברלין פעמיים בשבוע, בימים ראשון ורביעי. אנחנו מצאנו את הטיסה לברלין עם איזיג'ט בין 3 ל-7 באפריל במחיר של 477$. טיסת ישראייר לברלין בין 4 ל-7 באפריל תעלה לכם 393$. בהמשך החודש המחירים יקרים עוד יותר בכל החברות בשל חג הפסח, אז תשלמו יותר מ-800$ לטיסת הלוך ושוב לברלין.

כיכר הדואומו, מילאנו. צילום 123rfכיכר הדואומו, מילאנו. צילום 123rf

איזיג'ט חוזרת לטוס גם למילאנו, החל מהשבוע, שלוש פעמים בשבוע, בימים שלישי, חמישי ושבת. את הטיסה מ-9 באפריל ועד 13 באפריל מצאנו באיזיג'ט ב-479$. טיסת אל על שנוחתת בישראל ביום שלאחר מכן, כלומר מ-9 ועד 14 באפריל, תעלה לכם יותר מ-600$. 

איזיג'ט שווייץ תפעיל גם טיסה שבועית לבזל בימי ראשון וטיסה לז'נבה בתדירויות משתנות. מחיר הטיסה לבזל שמצאנו באיזיג'ט בין 7 ל-14 באפריל עומד על 568$. טיסה לז'נבה כבר מצאנו ב-700$ בהמשך חודש אפריל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טלואו-קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: