אא

מהיום: Fly Dubai תטוס 6 פעמים ביום לישראל

אין עוד יעד כזה: אחרי שלא עצרה את טיסותיה לנתב"ג מתחילת המלחמה, חברת התעופה מאיחוד האמירויות ממשיכה להביע אמון בישראל ותעלה כמובטח מ-4 ל-6 טיסות יומיות. בסך הכל יופעלו 170 טיסות בחודש בקו. כל הפרטים ושעות הטיסה

פליי דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK) פליי דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

מהיום זה קורה: חברת התעופה Fly Dubai מגדילה את תדירות הטיסות בקו דובאי-תל אביב מ-4 ל-6 טיסות יומיות. על הכוונה לעשות זאת כבר פרסמנו בפספורטניוז במהלך פברואר. בסך הכל מדובר במספר מדהים של 170 טיסות חודשיות בקו.

פליי דובאי, המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״ בראשות אפרים פורטיס, לא עצרה את טיסותיה לישראל לכל אורך ימי המלחמה אלא הפחיתה את התדירויות, אך בחודשים האחרונים חוזרת ומגדילה אותן, בזמן ש-Emirates עדיין לא שבה לפעול בקו.

בחודש דצמבר האחרון Fly Dubai כבר הוסיפה טיסה שלישית ולאחר מכן, באמצע חודש ינואר, עלתה, כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, ל-4 טיסות שבועיות.

פליי דובאי ואמירייטס. אפשר להמשיך ליעדים נוספים עם שתי החברות (צילום: SHUTTERSTOCK)פליי דובאי ואמירייטס. אפשר להמשיך ליעדים נוספים עם שתי החברות (צילום: SHUTTERSTOCK)

מלבד דובאי כיעד תיירות מוביל גם בתקופת המלחמה, ניתן להמשיך עם פליי דובאי ליעדים נוספים ברחבי העולם בדגש על המזרח, וגם עם Emirates, שלה הסכם קוד-שייר עם פליי דובאי.

לוח הטיסות החדש של Fly Dubai החל מ-31.3.24:

המראות מישראל: 11:00, 13:25, 16:45, 19:50, 23:55 ו-00:50

המראות מדובאי: 07:05, 09:50, 13:05, 16:05, 20:25 ו-21:20

אפרים פורטיס, בעלים ומנכ״ל אופן סקיי המייצגת את החברה בישראל אמר עם ההודעה על הגידול במספר הטיסות בחודש שעבר: "כולנו נרגשים מהחלטת החברה להגדיל משמעותית את מספר הטיסות היומיות שלה לישראל ודווקא בעת הזאת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיפליי דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: