אא

החזרה נמשכת: Corendon Airlines Europe תטוס לישראל

אחרי שעצרה טיסותיה לארץ מתחילת המלחמה, Corendon Airlines Europe שבסיסה במלטה תפעיל טיסות לנתב"ג. אלה התאריכים והיעדים

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

החזרה לנתב"ג נמשכת. Corendon Airlines Europe הודיעה היום (ראשון 10.3.24) כי היא חוזרת לטוס לישראל וממנה ותפעיל טיסות ליעדי הקיץ המבוקשים, איי יוון וקפריסין החל מחודש אפריל.

החברה צפויה להתחיל את פעילותה ב-3.4.24 אז תפתח את הקו בין תל אביב לאתונה וללרנקה בשלב ראשון. החל מ-11.4.24 החברה תפעיל טיסות גם לאיי יוון המבוקשים: רודוס וכרתים.

קורנדון איירליינס יורופ שבסיסה במלטה מפעילה את הטיסות ליעדים הללו עבור סיטונאית התיירות 'השטיח המעופף' אשר חוכרת את מטוסיה ובאמצעותם משווקת טיסות ודילים לחופשות ביעדים אלה. 

החברה תפעיל טיסות מדי יום לאיי יוון וקפריסין. עם עליית הביקושים, החברה מתכננת להוסיף טיסות נוספות. הטיסות בקורנדון איירליינס יורופ כוללות במחיר כבודה במשקל 20 ק״ג לנוסע לבטן המטוס + טרולי במשקל 7 ק״ג. 

אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף: "חברת קורנדון איירליינס יורופ, שותפים שלנו במשך שנים רבות. אנו שמחים על חזרתה של חברת התעופה לטוס מישראל. מדובר בצעד נוסף להפחתת מחירי החופשות לישראלים בעונה הקרובה. אנו עושים הכל על מנת להציע לקהל לקוחותינו את הדילים והמחירים האטרקטיביים ביותר ליעדים המבוקשים ביותר״.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חברות תעופהקורנדוןCORENDON

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: