אא

יגיע ב-2028: המגדל האיקוני הבא במרינה של דובאי

רשת מלונות היוקרה הוותיקה מכריזה על "Kempinski Marina Residences", מגדל מגורים חדש ומהאחרונים שייבנו במתחם המרינה של העיר הפופולרית. יו"ר מועצת המנהלים של הרשת: "יש ביקוש מתמשך למגורי יוקרה"

קמפינסקי בדובאי (צילום הדמיה: Kempinski) קמפינסקי בדובאי (צילום הדמיה: Kempinski)

מתחם המרינה היוקרתי של דובאי יתחדש במגדל מפואר שהקמתו תחל בקרוב - ותסתיים בעוד ארבע שנים. מגדל מגורי היוקרה החדש "Kempinski Marina Residences" מצטרף למלונות ומגדלי מגורים נוספים שמחזיקה הרשת בעיר התיירות הפופולרית באיחוד האמירויות.

את המגדל של קמפינסקי תפתח קבוצת ABA DUBAI והוא יהיה אחד האחרונים להיבנות במרינה הצפופה. העיצוב הייחודי של המגדל יכלול גנים אנכיים ומרפסות מדורגות ירוקות.

המרינה של דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)המרינה של דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

"אני נרגש להכריז הפרויקט החדש בעיר שממשיכה לבסס את עצמה כמרכז עולמי שבו עסקים ומשפחות יכולים לפרוח. אנו עדים לביקוש מתמשך למגורי יוקרה", אמר רנה ניגהוף, יו"ר מועצת המנהלים של קמפינסקי.

המגדל יכלול 453 דירות בגדלים שונים, מחדר שינה אחד עד ארבעה, "וילות שמיים" ושבע סוויטות פנטהאוז. כל בתי המגורים כוללים מרפסות חיצוניות עם נוף פנורמי של המרינה וקו הרקיע של דובאי. חלק מהדירות כוללות גם בריכות ואמבטיות עיסוי.

כאשר יושלם בתחילת 2028, לבעלים ולתושבים תהיה גם גישה למתקני המבנה לרבות טרקלין דיירים, מועדון ילדים ומרכז כושר עם בריכת שחייה מקורה וחיצונית, חדר כושר, מגרשי כדורסל ופאדל. במתחם יוקם גם מרכז מסחרי לרווחת הדיירים.

ההדמיה המלאה (צילום: Kempinski Marina Residences)ההדמיה המלאה (צילום: Kempinski Marina Residences)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאירשת מלונות קמפינסקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: