אא

אהבה בשחקים: כך חוגגים ולנטיינ'ז דיי בענקית התעופה מהאמירויות

שמפניות, קוקטיילים אדומים, עוגיות בצורת לבבות, תאורה רומנטית ושירים של סלין דיון: כך יחגגו נוסעי Emirates את ולנטיינ'ז דיי על הקרקע ובאוויר

חוגגים עם אמירייטס (צילום: Shutterstock) חוגגים עם אמירייטס (צילום: Shutterstock)

יום האהבה הבינלאומי - ולנטיינ'ז דיי, יחול ביום רביעי השבוע (14.2.24) וענקית התעופה מאיחוד האמירויות, EMIRATES, מפרסמת לקראת החגיגות את תוכניותיה עבור הנוסעים כבר ממחר 13.2.24 ועד יום חמישי 15.2.24.

מארז השוקולדים (צילום: באדיבות Emirates)מארז השוקולדים (צילום: באדיבות Emirates)

כלל הנוסעים מכל מחלקות הטיסה יקבלו בעלייה למטוס מארז בראוניז או עוגיות קטיפה מעוטרות בלבבות בקופסת מתנה קטנה, כשתאורה אדומה מיוחדת תאיר את המטוסים.

אמירייטס (צילום: Emirates)אמירייטס (צילום: Emirates)

במהלך הטיסה תופעל במערכת הבידור של מטוסי אמירייטס (ICE) קטגוריית אהבה מיוחדת בה יוצגו סרטים רומנטיים חדשים וישנים, וגם סדרות רומנטיות לבחירת הנוסעים. קטוגריית אהבה תיפתח גם בערוצי השמע שם יוכלו הנוסעים להאזין למגוון שירים של סלין דיון, וויטני יוסטון, דיאנה רוס וזמרות וזמרים רומנטיים אחרים. את בחירות המדיה ניתן לעשות לפני העלייה למטוס, באמצעות אפליקציית EMIRATES המסתנכרנת עם מושב המטוס שלכם.

בטרקליני החברה יוגשו עוגיות אהבה ורודות ואדומות, ולקוחות המחלקה הראשונה יתקבלו גם עם כוס שמפניה דום פריניון רוזה 2008. לקוחות במחלקת עסקים עם Moët & Chandon Rosé Impérial.

בטרקלין בדובאי לצד ארוחת מסעדה א-לה-קארט ללקוחות המחלקה הראשונה או מזנון עשיר לשאר הלקוחות, יוגשו גם קינוחים ושלל קוקטיילים אדומים. בית הקפה בטרקלינים יגיש סופגניות ושוקולדים בצורת לב.

לרגל חג האהבה הבינלאומי יוצעו מוצרים רומנטיים ומתנות במחירי מבצע במהלך הטיסה, ביניהם בשמים יוקרתיים, מוצרי איפור, תיקים, מוצרי כושר, דגמי מטוסים של החברה ועוד.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmiratesוולנטיינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: