אא

האזהרה החדשה של Booking: "לא חוקי לנחות במדינה"

ענקית חיפוש הנופש מזהירה מפני ביקור בקפריסין הצפונית (הטורקית) בהודעה מיוחדת: "זה לא חוקי להיכנס למדינה דרך נמל התעופה שלה, אלא רק דרך לרנקה או פאפוס, סיכון גבוה לתיריים והפרה של זכויות אדם"

קפריסין הצפונית (צילום: SHUTTERSTOCK) קפריסין הצפונית (צילום: SHUTTERSTOCK)

אתרי החדשות בקפריסין מדווחים הבוקר (שלישי 13.2) על תוספת חדשה שהועלתה לאתר הזמנת המלונות ואתרי הנופש BOOKING.COM, על ביקור והזמנת חופשות בקפריסין הצפונית (הטורקית).

על פי ההודעה ש"קופצת" בעת ניסיון להזמין חופשה בצפון קפריסין, "עלולות להיות מגבלות תנועה בין צפון קפריסין לרפובליקה של קפריסין. התיירים מתבקשים להיכנס ולצאת מהמדינה רק מנמלי התעופה בלרנקה ובפאפוס, או בנמלים הימיים בפאפוס, לרנקה ולימסול".

נמל התעופה של קפריסין הצפונית (צילום: SHUTTERSTOCK)נמל התעופה של קפריסין הצפונית (צילום: SHUTTERSTOCK)

באזהרת המסע של בוקינג מצוטטים הדברים ההיסטוריים של מחלקת המדינה של ארה"ב לפיהם "הטורקים טוענים כי צפון קפריסין היא 'הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין', ועל פי חוקי ארה"ב כניסה מנמל התעופה Ercan של צפון המדינה אינה חוקית".

עוד מזהירים מפני "סיכון גבוה לתיריים והפרה של זכויות אדם" בביקור בצפון קפריסין ומבקשים לקחת בחשבון את הדברים הללו לפני הזמנת חופשה בצפון המדינה. הודעת ענקית ההזמנות נחתמת בבקשה מהתיירים - להתייעץ עם המדינה ממנה הם מגיעים על מנת לקבל פרטים נוספים. 

למרות שאין שינוי או חדש ביחסים המתוחים מאוד בין שני צדי קפריסין, על פי הדיווחים במדינה מדובר בהודעה חריגה וחדשה היכולה לפגוע קשות בתיירות לצפון המדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןצפון קפריסיןקפריסין הטורקית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: