אא

131 יום בשבי: משפחות חטופים טסו עם אל על בטיסה LY131 להולנד

יותר ממאה נציגי משפחות החטופים טסו לאמסטרדם בטיסה מיוחדת של חברת אל על שמספרה 131 לציון 131 הימים בשבי חמאס. המשפחות מגישות תביעה נגד מנהיגי החמאס על מעשי הזוועות של 7 באוקטובר בבית הדין בהאג

משפחות חטופים אל על משפחות חטופים אל על

טיסה מרגשת במיוחד: טיסה LY131 של אל על, ועליה משפחות החטופים, הטיסה אותם לאמסטרדם ומשם המשיכו לבית הדין הבינלאומי בהאג, על מנת להגיש תביעה נגד חמאס על מעשי הזוועות של 7 באוקטובר.


הקברניט מיכה סברסקי כורז בתא הטייס על הטיסה המיוחדת

מספר הטיסה המיוחדת היה 131, לציון 131 הימים בהם נמצאים יקיריהם של המשפחות בשבי חמאס. נזכיר כי עדיין ישנם 134 חטופים בעזה, ומספר טיסת החזור הוא LY134 לציון 134 החטופים. 

טייסי אל על משתמשים במספרים אלה בקשר מול יחידות הבקרה העולמיות השונות לאורך הטיסות, כדי להדהד בעולם את המסר להשבתם של החטופים. מטה משפחות החטופים קורא לקהילה הבינלאומית לתמוך במאמצים לשחרור 134 החטופים המוחזקים בידי חמאס.

קברניט מיכה סברסקי, טייס טיסת LY131 אמר למשפחות לפני ההמראה: ״לכבוד הוא לנו להטיס אתכם למסע המשמעותי והחשוב אליו אתם יוצאים. הטיסה שלנו נקראת LY131 לציון 131 ימים שיקריכם נמצאים בשבי. בזמן שנהיה באוויר, נדבר עם בקרות השליטה הבינלאומיות בשם הקוד EL AL 131 ונזכיר לכל העולם שאנו מחכים להם בבית ומייחלים לשובם של כל החטופים בהקדם. אנחנו סומכים עליכם, תומכים בכם ואיתכם לאורך כל הדרך. מאחלים לכם דרך צלחה״.

מאל על נמסר כי "החברה שותפה מלאה של מטה משפחות החטופים ועושה מאמצים רבים על מנת להדהד את המסר בארץ ובעולם, ולהטיס את המשפחות למטרות דיפלומטיות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חטופיםאל עלהולנדהאגאמסטרדםמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: