אא

מחדל ביטחוני נוסף: נוסע הצליח להסתנן לטיסה

לאחר שנוסע הצליח לעלות לטיסת בריטיש איירווייז מלונדון לניו יורק ללא דרכון וכרטיס טיסה, עתה נוסעת אמריקן איירליינס בטיסת פנים בארה"ב הצליחה לעלות לטיסה ללא כרטיס עלייה למטוס וללא כל תעודה מזהה

צילום אילוסטרציה: SHUTTERSTOCK צילום אילוסטרציה: SHUTTERSTOCK

לאחר שנוסע בריטיש איירווייז נתפס ללא כרטיס ודרכון, כעת מקרה חמור נוסף - הפעם בטיסת פנים בארה"ב. אישה הצליחה לעבור בידוק ביטחוני ולעלות לטיסת אמריקן איירליינס מנאשוויל ללוס אנג'לס ב-7 בפברואר, ללא כרטיס עלייה למטוס או כל תעודה מזהה.

יצוין כי גם בטיסות פנים בארצות הברית מחויבים הנוסעים לעבור בידוק ביטחוני, להציג כרטיס עלייה למטוס ותעודה מזהה גם אם לא מדובר בדרכון.

בתשובה לפניית פספורטניוז, מאמריקן איירליינס נמסר כי "טיסה 1393 הועברה לטיפול רשויות החוק בלוס אנג'לס עם נחיתתה בלוס אנג'לס (LAX). ביטחון ובטיחות הם בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מסייעים לרשויות החוק בחקירת המקרה".

מטוס אמריקן איירליינס ב-LAX (צילום: SHUTTERSTOCK)מטוס אמריקן איירליינס ב-LAX (צילום: SHUTTERSTOCK)

הטיפול במקרה הועבר ל-FBI.

במהלך חג המולד, בחודש דצמבר האחרון, הצליח גבר בריטי לעלות על טיסה מלונדון הית'רו לניו יורק JFK כשאין ברשותו דרכון או כרטיס טיסה.

עם הגעתו לניו יורק עלה חשדם של עובדי TSA שהחזירו אותו ללונדון, שם הוא נדרש להגיע לבית המשפט. לכשנעדר מהדיון, נמצא בביתו ולאחר מכן הועבר לטיפול בריאות הנפש בבריטניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Tsaאמריקן איירליינסחברות תעופהלאס וגאס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: