אא

מנכ״ל ישרוטל: "מציע שראש עיריית קריית שמונה יתעסק בלטפל בתושבים ולא לפגוע במי שטיפל ב-15 אלף מפונים"

ליאור רביב נגד אביחי שטרן על רקע הפרסומים כי ישרוטל הודיעה למפונים שעליהם לעזוב את המלונות: "לא הזזנו אף אחד. אנחנו בדיונים עם ראשי הקהילות. לא יהיה תושב אחד, לא מקרית שמונה, לא תושבי דרום השוכנים במלונות ישרוטל, שיפגע״

ליאור רביב. מנכ"ל ישרוטל. צילום: פספורטניוז ליאור רביב. מנכ"ל ישרוטל. צילום: פספורטניוז

"אני מציע שראש עיריית קריית שמונה יתעסק בלטפל בתושבים ולא לפגוע במי שטיפלו ב-15 אלף מפונים באופן הכי איכותי", כך הגיב הערב, ליאור רביב מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, על רקע פרסומים בתקשורת על כך שהרשת הודיעה לתושבי קריית שמונה שהם יפונו ממלונות הרשת.

רביב כעוס מאוד על אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה: "לא הזזנו אף אחד מהמלונות. אנחנו בדיונים עם ראשי הקהילות. לא יהיה תושב אחד, לא מקרית שמונה, לא תושבי דרום השוכנים במלונות ישרוטל שיפגע, אלא להיפך. אנחנו דואגים לכולם כמו שדאגנו מהיום הראשון שפתחנו את כל שערי המלונות".

רביב מסביר: "כיום שוהים במלון אחד 20 מפונים, במלון שני 30, מלון נוסף 40, הצענו להעביר את כולם לשהות במלון אחד. אמרתי להם שהמצב יכול להמשיך כך עד אחרי הקיץ, ושאני מציע שנדבר. אבל הם לא מוכנים. הצענו להם לעבור לישרוטל ים סוף, ריביירה, לגונה, פאבליקה, סי טוואר, גומא. חבל מאוד שראש עיריית קריית שמונה עושה הון פוליטי על חשבון התושבים שלו. יש פתרון לכולם, וכך יהיה כמו שעשינו ודאגנו לכל דבר עבור המפונים במרוצת החודשים האחרונים".

נזכיר כי עם פרוץ המלחמה רשת מלונות ישרוטל פתחה את כל מלונות הרשת לטובת מפוני קיבוצי הדרום מיד לאחר הטבח והאירועים הקשים ב-7 באוקטובר. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: