אא

ראש עיריית קריית שמונה נגד מנכ"ל ישרוטל: "הוא חושב שאנחנו שק תפוחי אדמה, להעביר אותנו למתחמי כליאה"

עימות חזיתי בין ראש העיר ומנכ"ל רשת המלונות בעקבות כוונת ישרוטל לרכז את תושבי קריית שמונה המפונים במלון אחד. ראש העיר: "הוא קודם פוגע במפונים ואז אומר שאף אחד לא יפגע"

קרית שמונה. צילום: shutterstock קרית שמונה. צילום: shutterstock

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, זועם על הדברים שאמר אתמול (א') לפספורטניוז מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, ליאור רביב.

"הוא חושב שאנחנו שק תפוחי אדמה שאפשר להעביר אותם מתי שרוצים", אומר ראש העיר לפספורטניוז. עוד אמר הבוקר (ב') בתגובה לדברי רביב: "הוא הציע לנו לעבור למקום אחר, אז הוא בסדר? יעביר אותנו למתחמי כליאה מרוכזים, רק לעקורים. שיהיה אפשר לרכז אותם שם ולשכוח מהם".

רשת ישרוטל הודיעה, כפי שפורסם בכלי התקשורת, לתושבי קריית שמונה שהם יפונו ממלונות הרשת. בעקבות פרסום הדברים הללו רביב אמר אמש לפספורטניוז: "אני מציע שראש עיריית קריית שמונה יתעסק בלטפל בתושבים ולא לפגוע במי שטיפלו ב-15 אלף מפונים באופן הכי איכותי. חבל מאוד שראש עיריית קריית שמונה עושה הון פוליטי על חשבון התושבים שלו. יש פתרון לכולם, וככה יהיה כמו שעשינו ודאגנו לכל דבר עבור המפונים במרוצת החודשים האחרונים".

ראש העיר קריית שמונה מוסיף ואומר כי בשיחת ועידה שהתקיימה אתמול עם מנכ"ל ישרוטל השתתפו גם "מנהל הפינוי, דובר העירייה ומנהל מחוז אילת וכולם שמעו את המנכ"ל באופן ברור שסירב להגיע להבנות ואמר בצורה מכוערת כי ברגע שנופשים שומעים שיש במלון מפונים הם מסרבים להגיע ולכן אין לו ברירה אלא לקבל את ההחלטה הזו. הם חוצפנים ואני על זה".

רביב הסביר אתמול את ההחלטה להעביר את המפונים למלון אחד: "כיום הם שוהים במלון אחד 20 איש, מלון שני 30 איש ומלון נוסף 40. הצענו להעביר את כולם להיות במלון אחד. אמרתי להם, זה יכול להיות ככה עד אחרי הקיץ, בואו נדבר. אבל הם לא מוכנים. הצענו להם לעבור לישרוטל ים סוף, ריביירה, לגונה, פאבליקה, סי טוואר וגומא". 

ליאור רביב. צילום: פספורטניוז. רונן מחלבליאור רביב. צילום: פספורטניוז. רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלקריית שמונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: