אא

ים פתוח: שלמו פיקדון לקרוז וקבלו $200 לבזבוזים

לא רוצים להתחייב? לקוחות חברת MSC שישלמו פיקדון בסך 100$ תוך שהם שוהים על קרוז (גם ללא הזמנת שייט ספציפי עתידי), יקבלו עד מאות דולרים (או אירו) לבזבוזים באוניה. ויש הטבות נוספות

MSC FANTASIA. צילום: יחצ MSC MSC FANTASIA. צילום: יחצ MSC

חברות השייט ממשיכות לנסות ולמשוך אליהן את הקהל. חברת MSC שהכריזה על מבצעי חג הפסח השבוע, יוצאת במבצע חדש בשם "Future Cruise" ("הפלגה עתידית"). במסגרת המבצע, לקוחות ששוהים על קרוזים יוכלו לשלם פיקדון של $100 או €100 (או ליש"ט) ויקבלו במקום שובר המאפשר להם להזמין בתקופה של 12 חודשים את חופשת הקרוז הבאה שלהם.

כל מי שישלם את הפיקדון בזמן הקרוז יקבל עד $200 או €200 לבזבוזים על הסיפון (CREDIT) עבור כל חדר - בתנאי שיממשו את שובר הקרוז ליציאה הבאה אל הים תוך 60 יום מהתשלום. אם יזמינו אחרי 60 יום, יקבלו זיכוי €100 או 100$ לבזבוזים.

על פי הודעת החברה הרשמית, הטבות נוספות להן יזכו המפליגים הן זיכוי על הספינה להפלגה הבאה של הלקוח, כפל נקודות עבור תוכנית הנאמנות של החברה ושדרוגי חדרים. 

בחברת הקרוזים משווקים את המבצע ככזה המתאים ללקוחות שלא רוצים להתחייב לתאריך שייט מסויים, אך מדגישים כי מדובר בשובר שניתן להעניק כמתנה ללקוח עתידי אחר, כלומר השובר ניתן להעברה.

ב-MSC אמרו כי "אנחנו רוצים להציע לאורחים שלנו גמישות רבה יותר בבחירת הספינה ותאריך ההפלגה הבאה ותוכנית ההזמנה הפתוחה נותנת לאורחים עד שנה לקבל החלטה זו תוך קבלת אשראי עתידי עבור הקרוז הבא שלהם".

יצוין כי MSC, כמו גם חברות השייט הגדולות האחרות לא חוזרות להפליג מישראל בעונת קיץ 2024 בשל המלחמה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC CRUISES ישראלMSCMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: