אא

IMTM 2024: אופטימיות בתערוכת התיירות הבינלאומית נוכח חזרת חברות תעופה רבות לישראל

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM 2024 -International Mediterranean Tourism Market, שתתקיים ב'אקספו' תל אביב ב-3-4 באפריל, תציין 30 שנה להקמתה, וגם השנה צפויים להגיע לתערוכה מאות נציגים של מדינות מרחבי העולם

יריד IMTM הבינלאומי בת"א. צילום: יחצ יריד IMTM הבינלאומי בת"א. צילום: יחצ

תערוכת התיירות השנתית והבינלאומית IMTM 2024 - International Mediterranean Tourism Market, תיערך בישראל בפעם ה-30. בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' תיירות הפנים היוצאת כמעט והופסקה לחלוטין, וקיומה של תערוכת IMTM היא חלק משיקום ענף התיירות הזקוק יותר מתמיד להתנעה ולצמיחה. למרות המלחמה, גם השנה קיים ביקוש רב מצד מדינות העולם להשתתף בתערוכת התיירות IMTM המעוניינות למשוך את התייר הישראלי, וצפויות להשתתף מספר גבוה של מדינות, ביניהן: סרי-לנקה, גאנה, רומניה ואזרבייג'ן.

בימים האחרונים התבשרנו כי חברת התעופה ההולנדית  KLM מתכננת לחדש את טיסותיה בין אמסטרדם לתל אביב, חברת אייר פראנס הודיעה על הגדלת תדירות הטיסות בקו תל אביב-פריז. קבוצת הענק לופטהנזה הכוללת את לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS, תגדיל את תדירות הטיסות לישראל וממנה. בנוסף, סייפרוס איירווייס, חברת התעופה הלאומית של קפריסין הודיע על החזרת קו הטיסות בין תל אביב ללרנקה וחברת הלואו-קוסט FlyOne  ממולדובה תפעיל קו מתל אביב לקישינב. יתר מכך, פליי דובאי מגדילה את טיסותיה לארץ בעקבות הביקוש שגובר, ויונייטד אירליינס מחזירה את טיסות תל אביב ארה"ב.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "למרות המלחמה אנחנו רואים עוד ועוד מדינות שחוזרות להפעיל את קו טיסותיהן ארצה וזו בשורה משמחת לתיירות הנכנסת לישראל ואופטימיות לתערוכת התיירות IMTM. אנו רואים כי ככל שעובר הזמן ענף התיירות מנסה לחזור לעצמו וגם חברות בינלאומיות ותיקות חוזרות לפעול בארץ. מדינות העולם רואות בישראל במשך שנים כמטרה אסטרטגית ברמה התיירותית והעסקית, וכן במסגרת התערוכה, מלבד חשיפה של התייר הישראלי לתיירות העולמית, מתקיימות גם עסקאות בין העסקים המקומיים לחו"ל. ענף התיירות בישראל נמצא בימים לא פשוטים, והשנה התערוכה נולדה מתוך הנכונות להצמיח את הענף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IMTM 2024

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: