אא

כיצד משפיעה חזרת יונייטד על מחירי הטיסות לארה"ב?

ענקית התעופה האמריקאית חוזרת לישראל ואל על לא תהיה היחידה בטיסות לארה״ב וממנה. כמה תשלמו על הטיסה הישירה לניו יורק מעכשיו, מה עם טיסות ההמשך וכמה תחסכו אם תטוסו עם קונקשן? (לא תאמינו)

מטוס יונייטד בנתב"ג (צילום: עמית קוטלר) מטוס יונייטד בנתב"ג (צילום: עמית קוטלר)

מתחילת המלחמה, עם הפסקת הטיסות של החברות הזרות, הפכה אל על למונופול בקווים רבים, לרבות הקווים לארצות הברית. נוסעים רבים התלוננו על המחירים הגבוהים שנובעים מהביקוש הגדול והיצע המושבים המצומצם. 

כעת, עם חזרתה של יונייטד לטיסות ישירות לישראל החל מתחילת מרץ 2024, בדקנו מה תהיה ההשפעה על המחירים לניו יורק ולטיסות ההמשך.

נתחיל ונגיד שמקומות בטיסות אל על עד חזרתה של יונייטד, כלומר עד לחודש מרץ, קשה מאוד למצוא.

ניו יורק (צילום: NORWEGIAN)ניו יורק (צילום: NORWEGIAN)

טיסות ישירות לניו יורק

במהלך חודש מרץ הצלחנו למצוא טיסות אל על במחירים של 1,400$ לטיסת הלוך ושוב, למשל בין 20 ל-27 במרץ. בהמשך החודש המחירים נמוכים אפילו יותר ומגיעים עד 1,250$ במחלקת התיירים.

ביונייטד מצאנו טיסה בין 17 ל-24 במרץ במחיר דומה מאוד, 1,380$. בין 21 ל-31 במרץ במחיר גבוה של 1,630$. גם כשממשיכים אל תוך חודש אפריל המחירים דומים ולקראת סוף מאי מחירי הטיסות בשתי החברות עומדים על כ-1,500$.

לסיכום, חזרתה של יונייטד לטיסות לישראל לא משפיעה דרמטית על מחירי הטיסות בין תל אביב לניו יורק. נזכיר שיונייטד טסה לניוארק ואל על גם ל-JFK וגם לניוארק.

טיסות עם קונקשן לניו יורק

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם טיסה ארוכה יותר, כזו שמגיעה עם עצירה בדרך - קונקשן באחת ממדינות אירופה, תוכלו להשיג בחודש הקרוב כרטיסי טיסה לניו יורק במחיר שנמוך בכ-40% מהמחירים של אל על ויונייטד.

כך למשל, טיסה בין 10 ל-19 במרץ עם חברת SWISS כולל עצירה בציריך, תעלה לכם 920$. חברת התעופה הפולנית LOT שגם חזרה לארץ, תאפשר לכם לטוס איתה לניו יורק ב-900$.

דוגמה נוספת וזולה יותר שכבר תביא אתכם ל-50% תהיה טיסות עם בריטיש איירווייז דרך לונדון, איבריה או אייר אירופה דרך מדריד, שיעלו לכם כ-650$ אך שימו לב כי מדובר בקונקשנים ארוכים יחסית.

טיסות המשך

הטיסה הישירה של אל על ללוס אנג׳לס, הקו הארוך ביותר של החברה וגם היקר שבהם, תעלה לכם בחודש הבא כ-1,700$ במחלקת התיירים. 

אם תרצו לטוס עם אייר פראנס דרך פריז תשלמו מחיר נמוך הרבה יותר - 1,020$. מחיר נמוך עוד יותר תמצאו בשילוב טיסות קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה בהלוך ובריסל איירליינס בחזור), טיסה שעליה תשלמו 990$, מחיר מצוין לטיסות ללוס אנג'לס.

טיסת אל על למיאמי, גם כן נמכרת במחיר יקר יחסית, 1,600$ בחודש מרץ 2024. טיסת יונייטד דרך ניו יורק למיאמי תעלה לכם 1,440$ - אך מדובר בטיסה עם קונקשן כמו כל אחת מהחברות האירופיות למעשה.

טיסת אייר אירופה למיאמי (עם עצירה במדריד) תמצאו במחיר של 666$ ובחברת התעופה הפולנית LOT עם עצירה בוורשה במחיר של 900$. גם טיסת אייר פראנס (עם עצירה בפריז) נמכרת במחיר דומה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקאל עליונייטד איירליינסunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: