אא

לא תאונות ולא מחלות: ממה חוששים התיירים?

בהשפעת מתקפת חמאס על ישראל: מחקר חדש בארה"ב מצא כי טרור ומאבקים אזרחיים הם החששות המרכזיים של התיירים. וכמה חוששים מאסון גרעיני?

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

התקוממות אזרחית וטרור. אלה החששות העיקריים של המטיילים בעולם, יותר מתאונות וממחלות. מדובר בשינוי דרמטי לעומת מחקרים קודמים שנעשו בעניין, הנחשפים במחקר של חברת Global Rescue שנערך לאחרונה, בחורף 2024.

יותר משליש מהמטיילים (36%) דיווחו על התקוממות אזרחית וטרור כחששות הגדולים ביותר במהלך טיולים בעולם, פי שלושה בהשוואה לאביב 2023. רבע מהנשאלים (25%) אמרו שתאונות ומחלות בטיול הם הפחדים הגדולים שלהם, ירידה משמעותית מאביב 2023 אז כ-50% דיווחו כי אלה היו עיקר דאגותיהם.

כשליש מהנשאלים (34%) אמרו שהמלחמה באוקראינה, המתקפה של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר או סכסוכים אלימים אחרים מגדילים את הסיכוי שירחיבו את ביטוח הנסיעות שלהם.

ויש גם חששות אחרים. ביטול טיול, שוד או גניבה הגיעו ל-7-9% מהתגובות. אסונות טבע - 5% מהתגובות. אסונות גרעיניים - 1% מהתגובות.

דן ריצ'רדס, מנכ"ל Global Rescue: "אנחנו רואים עלייה בדאגה של נוסעים ברחבי העולם. עם זאת, המטיילים ממשיכים לנסוע בכל מקרה למרות האיומים הגוברים של מלחמות וטרור... אי הוודאות של הנוסעים מגבירה את הביקוש לשירותי רפואה ואבטחה... ראינו את התנהגות הנוסעים הזו מאז המלחמה באוקראינה, ורואים אותה נמשכת בעקבות ההתקפה על ישראל".

החברה בשמה המלא The Global Rescue Companies, היא ספקית מובילה בתחום שירותי רפואה, אבטחה, פינוי וניהול סיכוני נסיעות. החברה היא חלק ממועצה המייעצת לנסיעות ותיירות בארה"ב במשרד המסחר של ארה"ב.

הסקר נערך בקרב 1,500 איש בין 25-30 בינואר 2024. המשיבים חשפו מגוון התנהגויות, גישות והעדפות לגבי נסיעות נוכחיות ועתידיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלחמהאוקראינה7 באוקטובר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: