אא

אייר קנדה מגיבה להשעיית הפעילות של חברת התעופה Lynx Air

חברת התעופה הקנדית תציע תעריפים מוזלים לנוסעים שנפגעו מהפסקת הטיסות של חברת האולטרה לואו קוסט ותוסיף יותר מ-6000 מושבים בשווקים נבחרים המופעלים ע"י Lynx Air

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

אייר קנדה הודיעה אמש (ו') כי היא תציע תעריפי טיסות מוזלים ותוסיף יותר מ-6,000 מושבים בשווקים נבחרים המופעלים על ידי חברת האולטרה לואו קוסט הקנדית Lynx Air בתגובה להודעת חברת התעופה כי היא מפסיקה את פעילותה בשל קשיים פיננסיים החל מה-26 בפברואר 2024.

לדברי החברה, הצעדים מיועדים לספק פתרונות ללקוחות Lynx Air המושפעים מהפסקת פעילות חברת התעופה. אייר קנדה תציע תעריפים מוזלים במחלקת תיירים בטיסות אייר קנדה לנסיעות בתוך קנדה, לארה"ב ולקנקון, במקסיקו כדי שיוכלו לחזור הביתה או לערוך סידורי נסיעה חלופיים לטיולי חורף מתוכננים.

תעריפים אלה יהיו זמינים לרכישה לפני ה-26 בפברואר עבור טיסות עד ה-2 באפריל, כדי לכסות את תקופות חופשת האביב במרץ ברחבי קנדה ותקופת חופשת הפסחא. כל הטיסות יהיו זמינות לרכישה באתר אייר קנדה או דרך סוכני נסיעות. אייר קנדה לא תוכל לכבד כרטיסים של Lynx Air וללקוחות החברה מומלץ לעיין באתר האינטרנט של סוכנות התחבורה הקנדית.

עוד הודיעה אייר קנדה כי היא מתכננת גם להוסיף קיבולת מצטברת של יותר מ-6,000 מושבים בקווי Lynx מטורונטו ומונטריאול לקנקון, פורט מאיירס, אורלנדו, טמפה, פיניקס ולאס וגאס בין ה-25 בפברואר ל-19 במרץ. עם זאת, עם תקופת חופשת הנסיעות החורפית העמוסה, הטיסות כבר מלאות יחסית ויכולתה של חברת התעופה להגדיל עוד יותר את הקיבולת מוגבלת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדהLynx Air

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: