אא

שירות המוניות בנתב"ג: משתנים הנהלים

עפ"י הודעתה של חברת Gett, המפעילה את שירות המוניות בנתב"ג, כל התהליך של הזמנת מונית עובר למתכונת טכנולוגית

צילום: GETT צילום: GETT

חברת Gett, שזכתה במכרז נתב"ג להפעלת שירות המונית בנמל התעופה, הודיעה על שינויים בנהלי נסיעה והזמנת מוניות.

בהתאם להוראות המכרז של רשות שדות התעופה תהליך קבלת מונית מתוך המוניות המורשות משתנה, והחל מה-26 בפברואר בשעה 12:00, כדי לנסוע במונית יש להצטייד בקוד נסיעה.

איך מזמינים מונית בנתב"ג?

בתהליך טכנולוגי פשוט מבצעים הזמנה דרך האפליקציה או עמדות השירות העצמי ומקבלים קוד נסיעה.

מתקדמים לתור המוניות המורשות בקומת הקרקע ביציאה 03 ומציגים לנהג את הקוד לפני התחלת הנסיעה.

כמו כן יתקיים: מעקב ובקרת איכות שוטפת על הנסיעות, מוקד שירות ייעודי יפעל 24 שעות ביממה ועמדות שירות עצמי יוצבו ברחבי השדה.

לרגילים להזמין מונית מהאפליקציה ולאתר נהג, ניתן יהיה להזמין בקומה 2 נסיעות עתידיות, שרישומן נעשה מעל לשעתיים מזמן האיסוף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: