אא

הסוף לעושק המוניות בנתב"ג? השירות החדש והטכנולוגי יוצא לדרך

קודים בירידה מהמטוס, דיילי שירות ייעודיים וטאבלטים מתקדמים: החל שלב ההרצה של השירות הטכנולוגי החדש לניהול והפעלת מערך המוניות של Gett מנתב"ג, אחרי שהחברה זכתה במכרז. כך זה יעבוד

צילום: GETT צילום: GETT

החל שלב ההרצה של השירות הטכנולוגי החדש לניהול והפעלת מערך המוניות בנתב"ג, במסגרת המכרז בו זכתה חברת Gett. השירות יאפשר הזמנת מוניות באפליקציה ובקיוסקים מתקדמים, מה שאמור להבטיח הזמנת מוניות יעילה ובטוחה, ולספק לנוסעים ובעיקר לתיירים שירות משופר ומפוקח.


מרכז השירות החדש של Gett בנתב"ג (באדיבות Gett)

עם יציאתם מהמטוס, יוכלו הנוסעים לסרוק קוד QR של Gett, להוריד את האפליקציה ולקבל קוד. לאחר איסוף המזוודות הם יפגשו את הסדרן, וימסרו לנהג המונית את קוד הנסיעה ליעדם. נוסעים שיבחרו שלא להוריד את האפליקציה, יגשו לקיוסקים  הפזורים בשטח הנמל, ויזמינו מונית בהליך דומה. דיילי שירות יסייעו לנוסעים עם מסכי טאבלט. חדר בקרה מתקדם ינטר עומסים וינהל את תנועת המוניות.

צילום: GETTצילום: GETT

הנהגים עברו הדרכה במסגרתה הוסברו להם כללי ההתנהגות המחייבים, הם מקבלים מענה על שאלותיהם ומתודרכים ע"י צוות מקצועי אודות המערכת. תנאי שהייתם בנמל התעופה בן גוריון כוללים מתחם חדש למאות רכבי מוניות וטרקלין מנוחה מאובזר לנוחותם. במקום יפתח זיכיון של מזנון להנאת הנהגים הממתינים ועוד.
 
החברה תפעיל, תנהל ותפקח באמצעים טכנולוגיים על מערך המוניות המוצע לישראלים החוזרים מחו"ל וכן לתיירים הנכנסים ארצה, תוך שהיא מעניקה לנוסעים שירות מיטבי וזמין בהתאם למדדי רמת השירות וכראוי לשער הכניסה לישראל. החברה מבקשת גם להעניק סביבת עבודה וחווית שירות לנהגי המוניות.

המכרז נועד להסדיר את מערך המוניות בנתב"ג באמצעים טכנולוגיים ולתת מענה לתופעות כמו עוקץ תיירים ונוסעים, נהגים לא מורשים, רכבים לא מורשים העלולים לסכן את הנוסעים ועוד

בחודשים האחרונים השקיעה החברה משאבים בהיקף של מיליוני דולרים בפיתוח מערכות פיקוח טכנולוגיות מתקדמות שישמשו את נתב"ג. על פי ההסכם בין רש"ת ו-Gett, השירות יכנס לתוקף בתחילת מרץ, וכאמור, בימים אלה החלה החברה בשלב ההרצה.

ברשות שדות התעופה אומרים כי רווחת הנוסעים, ביטחונם ובטיחותם עומדת בראש מעייני הרשות כאשר השירות החדש הינו חוליה נוספת בחווית השירות לנוסעים.

צילום: GETTצילום: GETT

מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "הפעלת השירות הטכנולוגי לניהול והפעלת מערך המוניות בנתב"ג היא משימה בחשיבות עליונה עבור Gett. צוות החברה עובד מסביב לשעון בתכנון וייצור חוויית שירות חדשה לעוברים בנמל התעופה הלאומי, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר. השירות שהחל לפעול במתכונת הרצה, צפוי להתייצב תוך כדי תנועה וישנה את חווית השירות של הנוסעים הבאים ויוצאים מישראל".
 
בברכה,

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מוניותנתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: