הסטארטאפ החדש של הילטון: 5 כוכבים תחת כיפת השמיים
ענקית המלונאות מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת אירוח היוקרה בטבע AutoCamp ועל חופשות "מעבר לגלאמפינג" עם בריכות שחייה, חנויות בוטיק, מתחמי מדורות ועוד חוויות תחת כיפת השמיים
חופשות גלאמפינג, "הקמפינג היוקרתי", כבר הפכו לדבר שבשגרה. כעת מצטרפת לטרנד גם ענקית המלונאות ששמה הוא שם נרדף באירוח יוקרתי, הילטון.
רשת הילטון הכריזה היום (שלישי, 27.2.24) על שיתוף פעולה עם חברת אירוח היוקרה בטבע AutoCamp. ביחד יציעו שתי החברות חוויית אירוח בסגנון מלון בוטיק בטבע, בקרוואנים מעוצבים שיוצבו במתחמים ייעודיים צמוד לפארקים הלאומיים הפופולריים של ארצות הברית.
בין היתר יוצבו מתחמי ה-Autocamp בשיתוף הילטון בפארק ביוסמיטי, ג'ושוע טרי, קייפ קוד, מסצ'וסטס ואחרים.
מכירת החופשות ב-AutoCamp תתבצע אונליין דרך אתר הילטון בחודשים הקרובים, במה שמגדירים בחברה "מעבר לגלאמפינג". חברי Hilton Honors יוכלו לצבור ולממש נקודות.
על פי דו"ח Hilton Trends לשנת 2024, כמעט מחצית מהמטיילים מחפשים והרפתקאות חדשות, כאשר הדורות הצעירים במיוחד מחפשים חוויות שונות ומיוחדות יותר מאשר אירוח קלאסי בבתי מלון.
לכל Autocamp יהיה צמוד גם Clubhouse, מרכז חברתי שישמש גם כמרכז מזון ומשקאות וכחנות בוטיק. האזורים המשותפים יכללו גם חללי מפגש קבוצתיים, מתחמים להבערת אש, בריכות שחייה בחלק מהפארקים ומתקנים חיצוניים אחרים.